[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو
شیائومی توانست جایگاه دوم بازار هدفونهای بیسیم را که پیش از این توسط سامسونگ اشغال شده می بود تصاحب کند.
به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی اکنون با افزایش سهام خود در بازار هدفون و هندزفری در رتبه دوم این بازار قرار گرفته و توانسته جایگاه سامسونگ را در این بازار به خود تعلق دهد. این شرکت در سه ماهه اول امسال با تصاحب سهم بیشتری از بازار هدفونهای بیسیم از سامسونگ سبقت گرفته و اکنون بعد از اپل به گفتن دومین برند در این بازار شناخته میبشود.
شیائومی توانست در فصل اول سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۵.۵ میلیون هدفون را به مشتریان خود بفروشد. این در حالی است که در سال قبل در این فصل تنها تعداد ۳/۴ میلیون هدفون توسط این شرکت به فروش رفت. تعداد هدفونهای فروش رفته در فصل شبیه امسال با سال قبل رشد ۶۱ درصدی شیائومی را در این بازار مشخص می کند. اکنون این شرکت توانسته سهم خود را در این بازار از ۵.۶ به ۸.۳ درصد افزایش داده و رتبه دوم را از سامسونگ به خود تعلق دهد.
مطابق گزارشی که توسط کانالیس انتشار شده است شیائومی توانسته با ورود به قسمت بینرده بازار و تشکیل هدفونهای دارای رنج قیمتی ۱۵ دلار به افزایش سهم خود در این بازار دست اشکار کند. استارتژی شیائومی تشکیل و اراعه هدفونهای ارزان قیمت با مقصد افزایش سهم بازار خود در روبه رو رقیب ها بوده است.
شیائومی در سه ماهه نخست امسال اولین محصول با قیمت کمتر از ۳۰ دلار را به بازار اراعه کرده می بود که علتگسترش وجود شیائومی در بازارهای خارجی شده و رشد دیدنی ۷۱ درصدی را به جستوجو داشت. در همین زمان هدفون اپل فروش ۱۵.۲ میلیون عددی را توانایی کرد. فروش این محصول در فصل اول سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۱۷.۶ میلیون عدد بوده که در سه ماهه امسال افت یافته است. اپل با داشتن ۲۴.۴ درصد رتبه اول بازار هدفونها و هندزفریها قرار دارد. سامسونگ نیز از طریق اضافه کردن ویژگیهای منحصر به فرد از قبیل حذف نویز فعال به دستگاههای خود توانسته ضمن نگه داری رقابت پذیری سهم خود را در بازار از طریق تشکیل هندزفریهای پشت باز گسترش دهد.
دسته بندی مقالات
[ad_2]