[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
هلدینگ سیلانه سبز یکی از هلدینگهای موفق و سرشناس ایرانی است که در عرصه تشکیل محصولات مراقبتی و بهداشتی فعالیت میکند. مقصد این شرکت نگه داری سلامت افراد جامعه با منفعت گیری از محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت است. این برند نزدیک به بیست سال سابقه فعالیت در حوزه FMCG را دارد و در همه این سالها با اراعه محصولات باکیفیت همتای محصولات خارجی و با قیمت مناسب، رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. این هلدینگ هر ساله سهم عمدهای از تامین لوازم مراقبتی و بهداشتی را در بازار مصرف داخلی به خود تعلق می دهد.
معارفه هلدینگ سیلانه
هلدینگ سیلانهی سبز از سال ۱۳۸۰ اغاز به فعالیت در حوزه FMCG کرده است. این شرکت فعالیت خود را با تشکیل محصولات باکیفیتی همانند کاندوم، خمیردندان، شامپوی سر و بدن، محصولاتی مراقبتی پوست و … زیر نظر مدیران مبتکر و محقق خود اغاز کرد. در سالها ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ مدیران این شرکت تصمیم به گسترش محصولات تولیدی خود گرفتند و خط تشکیل محصولات آرایشی این برند به راه افتاد. یقیناً در این سالها شرکت سیلانه سبز فعالیت خود را به تشکیل این محصولات ختم نکرد و در صنایع غذایی هم مشغول به فعالیت شد.
دلایل پیروزی هلدینگ سیلانه سبز
هلدینگ سیلانه سبز از معروفترین مجموعههای تشکیل انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی در ایران است که محصولات متنوع و باکیفیتی را تشکیل میکند. این برند مجموعهای از یک تیم حرفهای و متخصص بوده که امکانات تعداد بسیاری را برای تشکیل محصولات باکیفیت در اختیار آنها قرار داده است. آنچه که جهت پیروزی این هلدینگ و اختلاف آن از دیگر تولیدکنندگان محصولات آرایشی بهداشتی شده، عوامل زیر می باشند:
آزمایشگاه
آزمایشگاه با اهمیت ترین قسمت یک شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. در آزمایشگاه فرمولاسیون محصول توسط متخصصین معین میبشود. متخصصین مجموعه سیلانه سبز با منفعتگیری از فناوریهای جدیدی که در آزمایشگاههای این مجموعه وجود دارد، فرمول محصولات را به دست میآورند. این چنین تیم کنترل کیفیت بعد از تشکیل، چندین محصول را در آزمایشگاه تجهیزاین شرکت، آزمایش میکند تا از کیفیت محصول، پیش از روانه شدن در بازار مطمعن کامل اشکار کنند.
تیم تحقیق و گسترش
شرکت سیلانه سبز برای تشکیل محصولات مراقبتی بهداشتی با آخرین فناوری روز دنیا از یک تیم تحقیق و گسترش حرفهای منفعت میبرد. در واقع قسمت اعظم بودجه این هلدینگ صرف این قسمت میبشود. مقصد تیم این است که مردم سرزمینمان زندگی شاد و سالمی داشته باشند. این تیم با در دسترس قرار دادن محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت، زندگی سالم و نشاط را مصرفکنندگان هدیه میدهد. تیم تحقیق و گسترش مدام بازارهای جهانی و نحوه تشکیل محصولات برندهای معتبر جهان را در نظر دارد تا همتای آن را در سرزمین با قیمت مقرون به صرفه تری تشکیل کند و همه افراد جامعه قادر به منفعت گیری از این محصولات باشند و نشاط و شادابی را به زندگی خود بیاورند.

تست محصولات
یکی از مزایای برند سیلانه سبز این است که سلامت حیوانات را برای تست محصولات به خطر نمیاندازد. این شرکت همانند شرکتهای پیشرو در این صنعت همه تستهای خود را در آزمایشگاهها و بعضی اوقات روی افراد داوطلب انجام میدهد تا به محیط زیست و جانوران آسیبی داخل نشود.
توزیع و پخش محصولات
یکی از قسمتهای بزرگ و مهم شرکت سیلانه سبز قسمت توزیع محصولات است. این شرکت برای توزیع محصولات در سرتاسر ایران یک شبکه گسترده را تشکیل کرده و همه محصولات از طریق این شبکه عظیم به همه نقاط سرزمین توزیع خواهد شد. محصولات هلدینگ سیلانه سبز در داروخانهها، هایپرمارکتها، فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی، سوپرمارکتها و فروشگاههای آنلاین اراعه خواهد شد.

آینده هلدینگ سیلانه سبز
شرکت سیلانه سبز تصمیم دارد که به یک برند سرشناس و معتبر در حوزه تشکیل محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل بشود و رتبه یک بازار این محصولات را به دست آورد. مدیران و پرسنل این هلدینگ تصمیم دارند با بالا بردن سطح کیفی محصولات خود، رضایت مشتریان بیشتری را کسب کنند و به جایگاه بالاتری در حوزه FMCG برسند.
دسته بندی مقالات
[ad_2]