[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو
ظرافت هیچ زمان نقطه قوت شرکت منصوری نبوده است. این تیونر آلمانی در تازه ترین محصولش به نام P9LM Evo 900 ظاهر و باطن پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت را کامل تحول داده است.
پکیج P9LM Evo 900 از چند سال پیش برای ۹۱۱ توربو S اراعه شده می بود اما این اولین بار است که از آن در کابریولت منفعت گیری میبشود.
منصوری ظاهر این ابرخودرو را با افزودن چند قسمت تازه بازسازی کرده است. نمای جلو با اسپلیتر فیبرکربنی، دریچههای ورودی هوای بزرگ و کاپوت تازه دگرگون شده است. فیبرکربن روی ستون A و قاب شیشه جلو جلب دقت میکند. از دیگر قطعات فیبرکربنی این ماشین میتوان به گلگیرها، رکابها، دریچههای هوای جانبی و قاب آینهها اشاره کرد.
تغییرات نمای عقب کاملاً افراطی است و یک بال ثابت بالای یک دیفیوزر بزرگ اضافه شده است. احتمالا با اهمیت ترین تحول این ماشین رینگهای ۲۱ و ۲۲ اینچی تازه با قطعات فیبرکربنی و روکش بنفش روشن باشد.
فضای داخلی نیز همین تم را جستوجو میکند، بهجز فرمان شگفتوغریب، بقیه کابین نسبتاً خوب طراحی شده است. در داخل نیز ناظر منفعت گیری از چرم سفید و یک جفت صندلی فیبرکربنی هستیم. این چنین از رنگ بنفش برای کمربند ایمنی و تودوزی منفعت گیری شده است.
مشخصات فنی پورشه ۹۱۱ توربو S منصوری
همان گونه که از نام این ماشین پیداست، تغییرات آن فقط شامل فیبرکربن و رنگ خاص نیست. زیر این ظاهر شگفتوغریب، موتور ۳.۸ لیتری توربوشارژر ششسیلندر تخت قرار دارد که با پشتیبانی واحد کنترل موتور تازه، دانپایپ ۹۸ میلیمتری و اینترکولر آبخنک کار میکند. این پیشرانه درمجموع توان ۸۸۸ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتن متر تشکیل میکند.
حتی اگر از ۹۱۱ توربو S ساخت منصوری خوشتان نیاید، هیچ زمان آن را فراموش نخواهید کرد.
دسته بندی مقالات
[ad_2]