[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو
با منفعتگیری از سامانه «مخابرات من»، مشتریان تلفن ثابت میتوانند بهصورت غیرحضوری قبض تلفن ثابت خود را بهصورت پیشپرداخت تسویه کرده و از قطع بیندوره، تخلیه یا سلب امتیاز خط تلفن جلوگیری کنند.
به نقل از شرکت مخابرات ایران، با دقت به الزام پرداخت ماهانه قبض و با مقصد تسهیل امور مشترکان، امکان پرداخت پیشپرداخت صورتحسابها از طریق سامانه یا اپلیکیشن «مخابرات من» فراهم شده است.
در تعداد بسیاری از موارد، مشتریان به دلایلی همانند فراموشی پرداخت، سفر، ساختوساز، حوادث غیرمترقبه یا دیگر مشکلات، تمایل دارند مبلغی فراتر از کارکرد ماهانه تلفن خود پرداخت کنند تا از خدمات تلفن ثابت بدون اختلال منفعتمند بمانند.
برخی کسبوکارها نیز به علت وابستگی شدید به خطوط تلفن ثابت، بهاختصاصی در تماسهای کاری، نیاز دارند از قطع ناگهانی خط در دورههای بیندورهای جلوگیری کنند. امکان پیشپرداخت قبض تلفن ثابت، راهکاری مؤثر برای این دسته از مشتریان نیز بهشمار میرود.
بر پایه این خبر، همه مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران میتوانند با مراجعه به سامانه «مخابرات من» یا از طریق اپلیکیشن «مخابرات من»، و بعد از تکمیل حساب کاربری خود، از امکان پیشپرداخت قبض منفعتمند شوند و در صورت فراموشی یا تأخیر در پرداخت صورتحساب، با باقیمانده بستانکاری در حساب، از قطع یا سلب امتیاز تلفن خود جلوگیری کنند.
دسته بندی مقالات
[ad_2]