پنتاگون مدعی شد بیشتر مناطق مربوط به مشاهده یوفوها روی زمین در بخش خاورمیانه است

تکنا


دولت آمریکا با انتشار یک نقشه جدید مکان‌های مربوط به مشاهده یوفوها در زمین را منتشر کرد. در این اسناد که شامل نقشه‌ای حاوی محدوده پرواز یوفو است اماکنی که این اشیای ناشناس پرنده در آنها دیده شده را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نقشه مربوط به مکان های پرواز یوفوها در حالی منتشر می‌شود که پیش از این وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده بود این اشیای مرموز در سراسر جهان مشاهده شده‌اند. دکتر شان پاتریک از اداره رصد اشیای ناشناس پرنده در پنتاگون در مورد این نقشه می‌گوید: این گوی های فلزی در سراسر جهان دیده شده و همگی آنها دارای حرکات واضح بسیار جالبی بودند.

طبق این نقشه مکان‌هایی مانند شهرهای ناگازاکی و هیروشیما در ژاپن و مناطقی از کالیفرنیا و سواحل شرقی آن و همچنین بخش‌هایی از خاورمیانه مکان مشاهده این اشیای مرموز بوده است.

ادامه مطلب
مزایای کار کردن در شرکت‌های بزرگ فناوری - ویستا سامانه آسا_رنگو

پرواز اشیای مرموز در مناطقی از خاورمیانه مانند عراق و سوریه میتوانند برای علاقمندان به این موضوع بسیار تعجب برانگیز باشد. زیرا بسیاری از افراد تصور می‌کنند مشاهده یوفوها با کشور آمریکا در ارتباط است. از طرفی شهرهای نام برده برای کشور ژاپن نیز از جمله شهرهای مربوط به هدف حملات اتمی آمریکا در جنگ جهانی دوم محسوب می‌شوند.

پیش از این در ژوئن امسال آزمایشگاه بین المللی یوفوها در ژاپن تصاویری را از پرواز یک یوفو احتمالی منتشر کرد که در فوکوشیما به ثبت رسیده بود.

ادامه مطلب
خیزش ژاپن برای تبدیل شدن به غول صنعت تراشه با اندوخته‌گذاری ۶۷ میلیارد دلاری

در حال حاضر این نقشه مربوط به وزارت دفاع آمریکا در وب سایت جدید این اداره در بخش رصد اشیای ناشناس پرنده پنتاگون قرار داشته و قابل مشاهده است.




منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها