رونمایی از نسل جدید DALL-E؛ ارتقای عملکرد و درک بهتر متون

تکنا


شرکت OpenAI نسل سوم سرویس DALL-E را منتشر کرد. طبق اعلام این شرکت نسخه جدید شامل ارتقای عملکرد و همچنین سازگاری با ChatGPT است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید سرویس DALL-E توسط OpenAI رونمایی شد. این نسخه جدید بصورت بهینه قادر است دستورات متنی را به تصویر تبدیل کند. اکنون کاربران می توانند از طریق ChatGPT دستورات را نوشته و به DALL-E منتقل کنند.

سرویس DALL-E از طریق دستورات متنی تصاویر را با اتکا بر هوش مصنوعی تولید می کند. البته پیش از این اشتباهاتی در عملکرد DALL-E وجود داشت که باعث شده بود تا کاربران بسیاری از عملکرد آن انتقاد کنند. اما به گفته شرکت OpenAI در نسخه جدید درک متون توسط این سرویس بهبود یافته است.

طبق بیانیه ای که شرکت OpenAI منتشر کرده است در نسخه جدید DALL-E ویژگی ادغام آن با ChatGPT انجام شده و به همین دلیل اکنون کاربران می توانند برای دریافت عملکرد بهتر از ChatGPT نیز استفاده کنند. همچنین سرویس جدید DALL-E دارای عملکرد بهتری در برابر متن های طولانی است. شرکت سازنده تنظیمات این سرویس را به گونه ای انجام داده تا همراه با تصاویر یک پاراگراف توضیح نیز برای آن نوشته شود.

ادامه مطلب
گوگل توسعه میکروسکوپ واقعیت افزوده را آغاز می‌کند
آخرین مطالب

شرکت OpenAI برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ از سرویس هوش مصنوعی DALL-E رونمایی کرده بود. همچنین این سرویس زودتر از سایر رقبای خود یعنی Stability AI به صورت عمومی عرضه شده بود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها