مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس از سودآور شدن این پلتفرم در سال آینده خبر داد

تکنا


لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این پلتفرم در سال آینده به سودآوری رسیده و تبلیغات کنندگان برتر نیز مجدداً به این شبکه اجتماعی بازگشته‌اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل ایکس اعلام کرد در اوایل سال آینده این پلتفرم در زمینه مباحث مالی به سودآوری خواهد رسید. وی در رویداد Code conference اعلام کرد: اکنون من در این کسب و کار قرار گرفته و می‌توانم نسبت به مسائل مالی آن در آینده پیش‌بینی‌هایی انجام دهم. به نظر می‌رسد ایکس اوایل سال ۲۰۲۴ به سودآوری خواهد رسید.

این بیانیه در حالی مطرح می‌شود که این شرکت با وجود ۱۳ سال از زمان تاسیس خود تاکنون برای حفظ سودآوری تلاش‌های بسیاری کرده است. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که یاکارینو چند ماه پیش نیز چنین ادعایی را مطرح کرده بود. وی در مراسمی اعلام کرد دخل و خرج ایکس در حال برابر شدن است و در ماه ژوئیه نیز از بالاترین حد استفاده از این شبکه اجتماعی خبر داده بود.

ادامه مطلب
وان پلاس ایرباد تازه خود را با فناوری حذف نویز فعال و حمایتاز شارژدهی ۴۴ ساعته اراعه می‌کند

در کنفرانس اخیر یاکارینو اعلام کرد حدود ۹۰ درصد از تبلیغ کنندگان برتر ایکس در طی دو ماه اخیر مجدداً به این پلتفرم رجوع کرده‌اند. البته ایکس همچنان به کاهش کارمندان خود در ماه‌های اخیر ادامه داده تا بتواند هزینه‌های خود را کاهش دهد. از طرفی در خبرهایی در مورد شکایت‌های متعدد از ایکس بابت عدم پرداخت اجاره فضای اداری خود در برخی از کشورها مواجه بوده‌ایم.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها