با وجود عملکرد مناسب پیکسل ۸ در بنچمارک همچنان فاصله زیادی با پرچم‌دارهای سامسونگ و اپل دارد

تکنا


بنچمارک مربوط به گوشی پیکسل ۸ نشان می‌دهد گوگل در به کارگیری تراشه تنسور جی ۳ توانسته موفقیت‌هایی را کسب کند. در حالی که پیکسل ۸ نتایج رضایت بخشی را در بنچمارک کسب کرده است اما همچنان نسبت به پرچم‌دارهای موجود در بازار از قبیل آیفون و گلکسی عقب‌تر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی ماه جاری و ماه آینده بسیاری از شرکت‌های فناوری قصد دارند از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کنند. یکی از دستگاه هایی که در ماه جاری معرفی خواهد شد پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو متعلق به گوگل است. گوشی های پیکسل از سال‌های گذشته تاکنون توانسته اند با وجود رقبایی چون آیفون و گلکسی تاثیرات مثبتی روی بازار داشته باشند.

از پیکسل ۶ تاکنون تراشه‌های اسنپدراگون دیگر در این گوشی‌ها استفاده نشده و به جای آن تراشه‌های اختصاصی گوگل به نام تنسور در این گوشی‌ها به کار رفته است. با وجود اضافه شدن برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی از قبیل تسخیص گفتار و پردازش تصاویر در این تراشه‌ها همچنان عملکرد آنها نسبت به رقبا چندان قابل تعریف نیست. زیرا هسته‌های به کار رفته در آن چندان جدید نبوده و همان هسته‌های مربوط به نسل قبل در تراشه جدید به کار رفته است. البته گوگل اعلام کرد در تنسور جی ۳ این مشکل برطرف شده و با به کارگیری هسته‌های جدید با چینش به روز سرعت عملکرد آن بهبود یافته است.

ادامه مطلب
دانشمندان گمان خواهند داد یخچال‌های عطارد قابلیت حمایتاز حیات را دارند

نتایج بنچمارک این گوشی که توسط حساب کاربری Revegnus منتشر شده نشان می‌دهد پیکسل ۸ توانسته در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۱۷۶۰ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۴۴۴۲ را کسب کند. با وجود پیشرفت‌های ایجاد شده در نسل جدید امتیازهایی کسب شده توسط پیکسل ۸ پرو همچنان قابل قیاس با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیست.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها