احتمالاً شیائومی ۱۴ در تاریخ ۲۷ اکتبر معرفی می‌شود

تکنا


اخیرا شایعاتی در زمینه زمان رسمی معرفی شیائومی ۱۴ منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی در تاریخ ۲۷ اکتبر یعنی ۵ آبان ماه معرفی میشود‌.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل بعدی پرچمدارهای شیائومی مجهز به تراشه‌های جدید کوالکام خواهند بود. شیائومی چیپ جدید به نام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در نسل بعدی پرچم‌دارهای این شرکت استفاده شده است. در صورتی که اطلاعات مربوط به گوشی شیائومی ۱۴ صحت داشته باشد این گوشی اولین پرچم‌دارهای بازار خواهند بود که به تراشه جدید کوالکام مجهز شده اند.

سال گذشته شیائومی ۱۳ در ماه دسامبر در چین معرفی شد و در صورت صحت شایعات احتمالاً پرچمدارهای این کمپانی زودتر نسبت به سال گذشته معرفی می‌شوند. شیائومی ۱۴ با طراحی جدید، دوربین سه گانه لایکا و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۴ به بازار چین و بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. همچنین در برخی شایعات به استفاده از رابط کاربری جدید MiOS در این گوشی‌هام اشاره شده است.

ادامه مطلب
سیستم کنفرانس از ملزومات مهم همه اداره‌ها و سازمان‌ها_رنگو

گوشی پرچمدار جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد بود که احتمالاً عملکرد گرافیکی قابل توجهی نیز ارائه می کند. همچنین شیائومی بدنه ۱۴ پرو را از فریم تیتانیومی ساخته و امکان پشتیبانی ارتباط ماهواره‌ای نیز در این گوشی وجود دارد. علاوه بر آن شیائومی بهبودهایی را در عملکرد دوربین، ظرفیت باتری و همچنین پشتیبانی از شارژ بالاتر را نیز در این گوشی انجام داده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها