گوگل با پیکسل ۸ پرو بهترین نمایشگر صنعت موبایل را ارائه کرد

تکنا


طی آزمون‌های سختگیرانه موسسه DxOMark اکنون پیکسل ۸ پرو گوگل مجهز به بهترین نمایشگر در بین بقیه گوشی‌های پرچمدار در بازار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گوگل با نام پیکسل ۸ پرو توانست بهترین عملکرد را در زمینه نمایشگر ارائه کند. در حال حاضر این گوشی در صدر فهرست بهترین‌های موسسه DxOMark قرار دارد.

این نمایشگر در حوزه خوانایی نمایش رنگ توانست نسبت به بقیه گوشی‌ها عملکرد بهتری را نشان دهد. در حال حاضر گوشی پیکسل ۸ پرو گوگل قیمت تقریباً یکسانی با دیگر پرچم‌دارهای برندهای مختلف بازار دارد. موسسه DxOMark، دارای ۶ معیار مختلف برای شناسایی بهترین نمایشگر در گوشی‌های موبایل است. این شش معیار شامل خوانایی، ویدیو، حرکت، لمس و آرتیفکت به همراه رنگ است.

گوشی جدید گوگل توانست در اکثر معیارهای این موسسه امتیاز نسبتا بالایی را کسب کند. تنها در بخش آرتیفکت کمترین امتیاز توسط این گوشی به دست آمد. در این معیار گوشی شیائومی میکس فولد ۳ توانست نسبت به دیگر گوشی‌ها عملکرد بهتری داشته و امتیاز بالاتری را کسب کند.

ادامه مطلب
یکی از قابلیت‌های پیکسل ۹ گوگل منفعت گیری از تازه ترین استاندارد شارژ بیسیم است
آخرین مطالب

در این معیار پیکسل ۸ پرو دارای امتیاز ۱۲۲ بوده است و میکس فولد ۳ نیز ۱۶۱ را کسب کرد. طبق اعلان موسسه DxOMark در معیارهای رنگ و خوانایی پیکسل ۸ پرو موفق به دریافت امتیاز ۱۶۴ و ۱۶۲ شد که یک استاندارد جدید در بین گوشی‌های دیگر محسوب می‌شود. پیکسل ۸ پرو با نمایشگر ۲۱۰۰ نیتی عرضه شد می‌تواند عملکرد بسیار بهتری را نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس در زیر نور مستقیم آفتاب ارائه کند.

ادامه مطلب
انتشار کردن ویدیوی کالبد شکافی ویژن پرو پیچیده‌ترین سخت‌افزار تاریخ اپل را مشخص می کند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها