افشاگران از تشکیل نمونه اولیه آیفون ۱۶ پرو به همراه حفره دایره نمایشگر خبر دادند

تکنا


به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد در آیفون ۱۶ نیز از ویژگی‌های مربوط به مدل‌های آیفون ۱۵ منفعت گیری کند. تصمیم گیری‌های اپل و روال آن در طی سال‌های قبل دور از انتظار به نظر می‌رسد تغییری در ظاهر تلفنها تشکیل بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس خبرداد آیفون ۱۶ پرو در نمونه اولیه دارای پانچ هول آزمایشی است. به نظر می‌رسد اپل نمونه اولیه این گوشی را به همراه حفره دایره‌ای نمایشگر تشکیل کرده باشد.

طبق معمول شرکت‌های سازنده گوشی موبایل از قبیل اپل و سامسونگ پیش از تشکیل و تصمیم گیری درمورد مطرح نهایی نمونه اولیه از آن را به طور آزمایشی تشکیل می‌کنند. توییت تازه یک افشاگر مشخص می کند آیفون ۱۶ پرو و پرومکس به طور آزمایشی با دوربین پانچ هول تشکیل شده‌اند.

ادامه مطلب
آیفون ۱۶ پرو احتمالاً با قابلیت پشتیبانی از وای فای و مودم 5G بهبود یافته عرضه می‌شود

پانچ هول با افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه پیش از این زیاد تر در تلفنهای اندرویدی و رقبای اپل دیده شده است. در همه این تلفنها فیس آیدی وجود نداشته است. فیس آیدی علاوه بر دوربین دارای حسگرهای اختصاصی‌ای است که نمی‌توان آنها را به زیر پنل منتقل کرد.

در صورتی که پانچ هول برای دوربین گوشی آیفون ۱۶ در نظر گرفته باشد بدین معنی است که اپل راهکار بهینه را برای تحول مکان فیس آیدی در نظر گرفته است. اپل از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌بشود که در اطراف دوربین سلفی پروژکتور مادون قرمز و پروژکتور نقطه‌ای را نیز قرار می‌دهد تا بتواند چهره فرد را به درستی تشخیص دهد.

ادامه مطلب
آموزش ربات‌ها با پشتیبانی هدست ویژن پرو اپل_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها