قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور اظهار شد، محصولات هیوندای به زودی در بازار

قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور اعلام شد، محصولات هیوندای به زودی در بازار


بعد از اظهار قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی تازه توسط شورای رقابت، شرکت‌های واردکننده و اراعه کننده خودروها نیز قیمت همه شده این محصولات را اظهار کردند. از جمله محصولات تازه بازار ایران، می‌توان به خودروهای هیوندای اشاره کرد. این خودروها توسط شرکت KTL که زیرمجموعه کرمان موتور است به بازار کشورمان اراعه خواهد شد.

این چنین بخوانید: خودروهای هیوندای در راه بازار ایران

در لیست قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور، جایگاه ارزان‌ترین محصول به هیوندای اکسنت تعلق می‌یابد. این ماشین یک سدان کامپکت است که با قیمت همه شده یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. به این علت اکسنت رقیب گران‌تر سدان‌های مونتاژی نظیر آریزو ۶ پرو، بهمن ریسپکت پرایم و کی ام سی J7 در بازار ما خواهد می بود. این چنین کیا ریو در صورت واردات توسط کوشا ماشین به رقابت با اکسنت خواهد پرداخت.

ادامه مطلب
آزمایش خون سریع و ارزانی که ممکن است سرطان را قبل از پیدایش علائم تشخیص دهد

قیمت خودروهای وارداتی دیگر و رقبای آن‌ها

دومین ماشین در لیست قیمت محصولات هیوندای، سدان کوچک و بین‌رده این برند یعنی هیوندای الانترا است. قیمت هیوندای الانترا از سوی کرمان موتور دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. به این علت الانترا فعالیت خود را با قیمتی اغاز کرده است که اندکی از قیمت تویوتا کرولا ۲۰۲۳ زیاد تر است. دیگر رقیب این ماشین کیا سراتو کوشا ماشین خواهد می بود که یقیناً قیمت آن تا این مدت نامشخص است. دانگ فنگ شاین مکس که سدان وارداتی ایران ماشین است نیز به گفتن رقیب فرد دیگر برای هیوندای الانترا قلمداد می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مشکل ربط با قسمت خصوصی دیگر کشورها را حل کرد

در نهایت سومین محصول وارداتی از برند هیوندای که قیمت آن اشکار شده، هیوندای توسان است. این کراس‌اوور کوچک با قیمت دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بازار ما اراعه خواهد شد. به این علت قیمت هیوندای توسان برای مصرف‌کننده ایرانی، نزدیک به یک میلیارد تومان از قیمت رقبای مونتاژی آن گران‌تر خواهد می بود. تنها رقیب جدی هیوندای توسان تا به حال، کیا اسپورتیج است که توسط کوشا ماشین به بازار اراعه خواهد شد. یقیناً رقبای فرد دیگر نیز برای این ماشین در بین گزینه‌های وارداتی وجود دارند. از جمله این رقیب ها می‌توان به جتا VS5 و جتا VS7 اشاره کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها