شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲ اظهار شد + جدول

شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه 1402 اعلام شد + جدول


درحالی‌که ایران‌ماشین از توقف تشکیل پژو پارس در سال ۱۴۰۲ خبر داده است، اما شرایط فروش این ماشین را هم چنان اظهار می‌کند. در شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو محصول از این خانواده اراعه شده‌اند. این دو ماشین شامل پژو پارس معمولی و پژو پارس ELX‌ می باشند.

مطابق انتظار ما، این شرایط فروش برای متقاضیان خرید ماشین در قالب سامانه یکپارچه اظهار شده است. متقاضیان خرید پژو پارس با برتری تحویل در پاییز ۱۴۰۲، مخاطبین این شرایط فروش می باشند. شرایط فروش ایران‌ماشین در آبان‌ماه ۱۴۰۲ از نوع فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل سریع است.

این چنین بخوانید: توقف تشکیل پژو پارس در سال ۱۴۰۲، سورن پلاس XU7P جانشین آن خواهد شد

شرایط فروش ایران‌ماشین در آبان‌ماه ۱۴۰۲، از روز سه‌شنبه، ۲۳‌ام همین ماه اغاز شده است و تا روز پنجشنبه، نهم آذرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. قیمت پژو پارس XU7P معمولی در این شرایط ۲۹۴ میلیون تومان اظهار شده است. پژو پارس ELX نیز نزدیک به ۳۳۴ میلیون تومان قیمت دارد. هر دو ماشین تنها با یک رنگ قابل انتخاب می باشند که این رنگ سفید است.

ادامه مطلب
بسته اینترنت هدیه از امروز فعال می‌بشود
آخرین مطالب

شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
پژو پارس XU7P ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
پژو پارس XU7P ELX ۳۳۰,۸۹۷,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه

سود شراکت و سود انصراف برای شرایط فروش پژو پارس درنظر گرفته نشده است. با دقت به موعد تحویل خودروها که ۹۰ روز کاری گفتن شده، خریداران در آخر سال جاری موفق به دریافت اتومبیل‌ها خواهند شد.

ایران‌ماشین از سال ۱۴۰۱، تشکیل پژو پارس با موتور XU7P را اغاز کرده است. این پیشرانه نسخه بهینه موتور ۱.۸ لیتری XU7 خانواده پژو محسوب می‌بشود که برای سال‌ها در پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سمند مورد منفعت گیری قرار می‌گرفت. جایگزینی پیشرانه XU7P با موتور XU7 معمولی تا بحال مورد رضایت نسبی مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. افت مصرف سوخت، افت صدای موتور، حل مشکل سوختن واشر سرسیلندر و این چنین افزایش حرارت بیش‌ازحد موتور برخی از مزایای موتور XU7P می باشند. علاوه‌برآن، جایگزینی این پیشرانه با موتور قبلی بهبود شتاب و کشش ماشین را نیز به‌همراه داشته است. این موتور بعد از توقف تشکیل پژو پارس، در سورن پلاس مورد منفعت گیری قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
شرایط پیش فروش پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای اعلام شد + جدول آبان 1402



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها