اینستاگرام از ویژگی تازه خود برای ساخت استیکر با هوش مصنوعی رونمایی کرد

تکنا


کاربران از طریق قابلیت تازه اینستاگرام می‌توانند استیکرهای مبتنی بر عکس یا ویدیوهای شخصی تهیه کنند.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام قابلیت جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی اراعه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق آن بتوانند استیکرهایی با ریلز و استوری‌های شخصی تشکیل کنند. این قابلیت از مدل هوش مصنوعی Segment Anything منفعت گیری می‌کند و با پشتیبانی آن می‌توان با منفعت گیری از عکس یا ویدیوهای واجد شرایط استیکر تشکیل کرد.

ظبق گزارش انتشار شده توسط تک کرانچ این مدل هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا با پشتیبانی یک کلیک اشیای حاضر در عکس را برش داده و با گزینه تازه استیکرها را در کادر جستجو انتخاب کنند.

ابزار هوش مصنوعی Emu ماه قبل توسط متا برای ساخت استیکر در برنامه‌های چت رونمایی شده می بود. یقیناً این ابزار کارکرد متغیری داشته و کاربران با منفعت گیری از دستور متنی می‌توانند استیکر تشکیل کنند. در حالی که در ویژگی تازه باید از عکس و ویدیو منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
تحریک مغز بدون جراحی می‌تواند امید جدیدی برای درمان زوال عقل باشد
آخرین مطالب

اکنون این قابلیت به طور آزمایشی برای برخی کاربران اراعه شده و زمان دقیق اراعه عمومی آن اشکار نیست. ویژگی دیگر متا برای کاربران اینستاگرام، قابلیت تازه آندو و ریدو برای ریلزها است که با منفعت گیری از آن می‌توان گسترش و چرخش کلیپ‌ها را به آسانی انجام داده و با دسترسی به هاب تازه به ساخت میم پرداخت. فیلترهای تازه عکس در اینستاگرام که خبر آن توسط پست وبلاگی این شبکه اجتماعی انتشار شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا از فیلترهای دارای رنگ‌های ظریف و سبک‌های گویاتر منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
OpenAI دستیار صوتی خود را برای رقابت با سیری و الکسا اراعه می‌کند_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها