ظرفیت تبلیغات ۳۰۰درصد افزایش یافت

گزارش تبلیغات در مایکت


مایکت گزارشی از تبلیغات در پلتفرم خود انتشار ساخته و خبرداد ظرفیت تبلیغات ویدئویی این پلتفرم طی ۶ ماه ابتدایی امسال، ۳۰۰درصد افزایش یافته است. ۱۵۰ میلیون جستجوی ماهانه بر بستر این پلتفرم انجام می‌بشود و بیشتر از ۸۴۰ میلیون تبلیغات در جست‌وجو طی شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نمایش داده‌شده است.

۱۲ سال از فعالیت مایکت در حوزه نصب بازی و برنامه‌های اندرویدی می‌گذرد. ۱۵۰ میلیون جستجوی ماهانه بر بستر این پلتفرم انجام می‌بشود و کاربران ماهانه ۲۰۰ میلیون بازی و برنامه از مایکت دانلود و نصب می‌کنند. این آمار قابل دقت از مخاطبین جهت شده تا مایکت یکی از گزینه‌های مهم تبلیغات برای مجموعه‌ها باشد. در همین جهت نیز گزارشی از تبلیغات در مایکت انتشار شده که می‌تواند به کار کسب‌وکارها بیاید.

تبلیغات در جست‌وجو

طی نیم سال ابتدایی سال ۱۴۰۲ امکان سه نوع تبلیغ در مایکت وجود داشت. نخست «تبلیغ در جست‌وجو» است که یک تبلیغ‌دهنده می‌تواند با انتخاب کلمات کلیدی و ویژگی‌های گروه مخاطب، اپلیکیشن خود را در صدر نتایج جستجوی کاربران نمایش دهد.

ادامه مطلب
قیمت اسپیس ایکس به گمان زیادً به 175 میلیارد دلار می‌رسد

بر پایه اظهار این پلتفرم بیشتر از ۸۴۰ میلیون تبلیغات در جست‌وجو طی شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نمایش داده‌شده است. رکورد بیشترین نصب بازی و برنامه از تبلیغات در جست‌وجو طی یک روز بیشتر از ۲۰ هزار نصب برای یک برنامه و بیشتر از ۶ هزار نصب برای یک بازی است.

چه کلماتی زیاد تر در مایکت جست‌وجو شده‌اند؟ انچه که در گزارش این پلتفرم آمده، بازی، فیلتر، شاد، اسنپ، فوتبال، تلگرام، واتساپ، ایتا، فیلم، برنامه و بانک زیاد تر از همه جستجو شده‌اند.

ادامه مطلب
گوگل با هوش مصنوعی خود به تشکیل نقشه ماهواره‌ای نشت متان پشتیبانی می‌کند

یکی از نکات قابل دقت این ابر کلمات، وجود «تلگرام» و «واتس‌اپ» در بین پرجستجوهای نیم سال ابتدایی ۱۴۰۲ مایکت است. با وجود فیلتر این پلتفرم‌ها و حذف اجباری آنها از روی استورهای اندرویدی ایرانی، مردم هم چنان در جستجوی تلگرام و واتساپ می باشند.

نمودار قیاس‌ای «نصب از جستجو» بر پایه دسته‌بندی‌ها مشخص می کند که بیشترین کمپین‌ها در حوزه‌های «امور مالی»، «شبکه‌های اجتماعی» و «خرید» انجام خواهد شد. میانگین قیمت تبلیغات نیز در سه حوزه «امور مالی»، «پزشکی و سلامت» و «ورزشی» بالاتر از دیگر دسته‌بندی‌ها است.

گزارش تبلیغات در مایکت

اما بیشترین تعداد نصب در چه دسته‌بندی‌هایی حاصل می‌بشود؟ انچه که نمودار بالا مشخص می کند، «بازی-تفننی» و «ابزارهای کاربردی»، دو دسته‌ای می باشند که بیشترین تعداد نصب از جستجو را به خود تعلق داده‌اند.

یکی دیگر از مسیرهای تبلیغاتی در مایکت، «تبلیغ در گشت‌وگذار» است. به طور میانگین بیشتر از ۲۰ میلیون بازدید ماهانه از این نوع تبلیغ صورت می‌گیرد و ماهانه به طور میانگین بیشتر از یک میلیون نصب از مسیر آن انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
اروتومانیا یا خود معشوق پنداری؛ هرآنچه باید بدانید

تبلیغات در ویدئو

بنابر اظهار مایکت، ظرفیت ماهانه نمایش تبلیغات ویدئویی بر بستر این پلتفرم بیشتر از ۲.۵ میلیون است. قسمت فیلم و سریال این پلتفرم بیشتر از ۴.۵ میلیون کاربر ماهانه دارد که ۸۰۰ میلیون دقیقه تماشای ماهانه توسط آنها به ثبت رسیده است.

انچه که این استور اندرویدی اظهار کرده، ظرفیت تبلیغات ویدئویی در ۶ ماه اول سال بر بستر این پلتفرم رشد ۳۰۰درصدی داشته است.

ظرفیت تبلیغات ویدئویی در مایکت

مطابق گزارش انتشار شده، ۱۸۰۰ کمپین تبلیغاتی در مایکت نمایش داده شده است. این چنین نرخ تبدیل نمایش به نصب در تبلیغات نسبت به ۶ ماه شبیه سال ۱۴۰۱ رشد ۶۵ درصدی داشته است.

گزارش تبلیغات مایکت در ۶ ماه نخست امسال را می‌توانید از اینجا دریافت و مشاهده کنید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها