سامسونگ به طور رسمی از نسخه ویندوزی مرورگر خود رونمایی کرد

تکنا


اکنون تلفنها و تبلت‌های اندرویدی از مرورگر کروم به طور پیش فکر منفعت گیری می‌کنند ن بین برخی از شرکت‌ها از جمله سامسونگ نیز دارای مرورگر اختصاصی می باشند که طبق معمولً با نام آنها شناخته شده و در دستگاه‌های ساخته شده توسط آنها مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. اکنون سامسونگ به طور رسمی از نسخه ویندوزی مرورگر خود بر پایه موتور کرومیوم رونمایی کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ نسخه ویندوزی مرورگر خود را بر پایه موتور کرومیوم گسترش داده اکنون می‌تواند روی کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های ویندوزی مورد منفعت گیری قرار بگیرد. تا بحال کلیه کاربران تلفنها و تبلت‌های اندرویدی از مرورگر کروم منفعت گیری می‌کردند کاربران تلفنهای سامسونگ نیز به طور پیش فکر در حال منفعت گیری از Samsung Internet به گفتن مرورگر این کمپانی می باشند.

ادامه مطلب
ردیابی گوشی خاموش از طریق شماره سریال_رنگو

در نسخه دسکتاپ Samsung Internet همانند دیگر مرورگرها امکان همگام سازی تاریخچه جستجو بین لپ‌تاپ و گوشی فراهم است. یقیناً به حرف های سامسونگ تا این مدت اعمال این همگام سازی به طور کامل انجام نشده است. این چنین کاربران می‌توانند با ورود به مرورگر دسکتاپ اینترنت سامسونگ و انجام همگام سازی صفحات ذخیره شده، تب‌های باز شده، تاریخچه جستجو و بوکمارک‌ها دسترسی اشکار کنند. اکنون امکان دسترسی به رمزهای عبور وجود ندارد.

در حالی که برای نخستین بار از سامسونگ اینترنت برای ویندوز منفعت گیری کنید این مرورگر به کاربر اجازه خواهد داد که به قسمت های مهم از قبیل تاریخچه جستجو و بوکمارک‌ها و دیگر اطلاعات مربوط به دیگر مرورگرها همانند کروم دسترسی اشکار کنید. این چنین می‌توان از طریق فایل HTML ایمپورت کردن بوکمارک‌ها را نیز انجام دهید.

ادامه مطلب
گلکسی اس ۲۴ به همراه محافظ نمایشگر Corning Gorilla Armor اراعه می‌بشود
آخرین مطالب

مطابق حرف های سامسونگ این مرورگر امکان حمایتاز سرویس‌های مسدود کننده تبلیغات و افزونه را به طور ناشناس دارد و از تم روشن و تاریک نیز برخوردار است. با دقت به که این مرورگر بر پایه موتور کرومیوم و همانند آن گسترش یافته است از افزونه‌های زیاد بسیاری نیز منفعت می‌برد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها