دوربین پرسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی در آنر مجیک ۶ به کار می‌رود

تکنا


آنر تصمیم دارد از دوربین پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی در گوشی مجیک ۶ منفعت گیری کند. تا بحال این چنین وضوحی در بین دوربین‌های پریسکوپی منفعت گیری نشده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران معتبر در شبکه اجتماعی ویبو خبرداد دوربین پریسکوپی با سنسور ۱۶۰ مگاپیکسلی OV50K در گوشی آنر مجیک ۶ پرو منفعت گیری خواهد شد. مطابق داده‌های انتشار شده توسط این افشاگر آنر تصمیم دارد از دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی به جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی منفعت گیری کند.

در حالی که شایعه ها قبل حرف های می بود در این گوشی یک سنسور ۱ اینچی به کار رفته است اما اکنون اشکار شده است سنسور ۱/۱٫۳ اینچی در این گوشی به کار می‌رود. سنسور مورد نظر شبیه سنسور مهم ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا است.

ادامه مطلب
راحت‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی وب برای یادگیری

این سنسور می‌تواند با ثبت تصاویر با کیفیت از فناوری LOFIC نیز منفعت گیری کند. آنر تصمیم دارد به زودی از گوشی مجیک ۶ در چین و بعد از آن در بازارهای جهانی رونمایی کند. اکنون اطلاعات چندانی در رابطه مشخصات فنی این گوشی در دست نبوده است و تنها به کارگیری پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و برخی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در این گوشی تایید شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شکایت از اپل به دلیل نقش داشتن ایرتگ این شرکت در قتل قربانی‌ها



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها