طی ۱۰ سال آینده خدمات تخصصی هوش مصنوعی به طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد

تکنا


یکی از تحلیلگران هوش مصنوعی خبرداد تا ۱۰ سال آینده خدماتی همانند پزشکان و وکیلان توسط هوش مصنوعی در اختیار مردم عادی قرار می‌گیرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وینود کسلا از اندوخته‌گذاران شرکت  OpenAI در مصاحبه خود خبرداد به لطف هوش مصنوعی تا ۲۵ سال آینده مردم عادی به خدمات تخصصی رایگان از طریق این ربات‌ها دسترسی خواهند داشت. وی اخیراً در یک پادکست تازه درمورد کارکرد هوش مصنوعی پیش‌بینی‌هایی را انجام داده است. به حرف های وی قابلیت‌های دیدنی هوش مصنوعی تا ۱۰ سال دیگر به طور رایگان امکان دریافت خدماتی از قبیل پزشکی وکالت را اراعه می‌کند.

کسلا در این مورد می‌گوید به گمان زیادً در کمتر از ۱۰ سال آینده یک میلیون ربات انسان نما خواهیم داشت. این چنین یک میلیارد ربات دوپا طی ۲۵ سال آینده وجود خواهد داشت. هوش مصنوعی علتمی‌بشود تا یک صنعت عظیم و بزرگتر صنعت خودروسازی امروزی راه اندازی بشود. معتقد است گسترش هوش مصنوعی به معنی ترسیدن از این فناوری نبوده و به جای فکر سناریوهای آخرالزمانی درمورد این فناوری باید به تاثییر مثبت آن بر جهان فکر کرد.

ادامه مطلب
رونمای سامسونگ از ربات تجهیزبه پروژکتور به نام Ballie در CES 2024

بازآفرینی زیرساخت‌های اجتماعی و سبک زندگی تازه با منبع های زیاد برای افراد کره زمین بستگی به نیروی کار و متخصص در حوزه‌های گوناگون داشته و هوش مصنوعی می‌تواند این مسیر را به راحتی گسترش دهد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها