تلاش گوگل برای گسترش هوش مصنوعی تازه با امکان داستان سرایی در رابطه زندگی کاربر

تکنا


گوگل تصمیم دارد در یک ابتکار تازه ایده خلاقانه‌ای را برای گسترش نوعی هوش مصنوعی به کار گیرد. تیمی از دانشمندان این شرکت در حال بازدید این نوشته بوده و تصمیم دارند با منفعت گیری از داده‌های موبایل کاربران همانند عکس‌ها و جستجوها با پشتیبانی هوش مصنوعی داستان زندگی فرد را روایت کنند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل ایده‌های جدیدی را برای منفعت گیری خلاقانه از هوش مصنوعی برنامه‌ریزی کرده است یکی از این ایده‌ها گسترش چت باتی است که بتواند با اطلاعات زندگی شما کار کرده و به سوالات گوناگون در رابطه شما جواب دهد. گوگل این پروژه را با احترام به یک منتقد ادبی به نام ریچارد دیوید المان به پروژه المان Project Ellmann نامگذاری کرده است. در این پروژه هوش مصنوعی ج Gemini تصمیم دارد با پشتیبانی داده‌هایی از قبیل نتایج جستجو اشکار کردن الگوی خاص در عکس‌های کاربر و تشکیل یک چت بات داستان زندگی کاربران را روایت کند.

ادامه مطلب
سامسونگ از گلکسی رینگ در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد

تا این مدت اشکار نیست این ویژگی هوش مصنوعی قرار است در گوگل فوتوز یا برنامه‌های دیگر مورد منفعت گیری قرار بگیرد و یا به طور جدا گانه در برنامه جدیدی ظاهر بشود. اطلاعات مربوط به این پروژه توسط یکی از مدیران محصول گوگل در یک جلسه داخلی آشکار شده است. در این جلسه پروژه المان به تیم گوگل فوتوز اراعه شد و این تیم در چند ماه قبل مشغول بازدید مدل‌های زبانی بزرگ با فناوری ایده‌آل برای منفعت گیری از این ویژگی در ساخت داستان زندگی انسان‌ها بوده است. Project Ellmann یکی از پروژه‌های گوگل محسوب می‌بشود که تصمیم دارد در آن بهبودهایی را در فناوری هوش مصنوعی تشکیل کند.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپلیکیشن Beeper Mini به گفتن جانشین iMessage در اندروید معارفه شد

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها