قابلیت تازه اینستاگرام لایک‌های کاربران را نهان می‌کند

تکنا


اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که با منفعت گیری از آن می‌توان لایک‌های خود را از دیگر کاربران نهان کرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام از زمان‌ها پیش امکان دیدن پست‌های لایک شده دیگر کاربران را در صفحه نوتیفیکیشن حذف کرده است. اما اکنون امکان مشاهده ‌های لایک شده کاربران در زمان ورود به فهرست لایک‌های هر پست وجود دارد. این در حالی است که تعداد بسیاری از کاربران نسبت به دیده شدن لایک‌های خود توسط دیگر افراد چندان راضی نبوده اند. اکنون قابلیت تازه اینستاگرام می‌تواند برای آنها زیاد خوشایند باشد.

یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ایکس از آزمایش قابلیت جدیدی توسط اینستاگرام خبر داده که با منفعت گیری از آن کاربران می‌توانند لایک‌های خود را مخفی کنند. در این قابلیت چهار گزینه شامل Default ،‌Followers ،‌Close Friends و Private به کاربر نشان داده خواهد شد. در حالت Default امکان مشاهده لایک‌های کاربران توسط دیگران وجود دارد اما در صورتی که گزینه‌های Followers و کلوز فرندز انتخاب بشود تنها جستوجو کنندگان و افراد حاضر در گزینه کلوز فرندز می‌توانند لایک‌ها را مشاهده کنند. گزینه Private نیز به هیچکس اجازه نخواهد داد تا لایک‌های کاربران را مشاهده کند.

ادامه مطلب
به زودی امکان انتشار آلبوم‌های تصویری مشارکتی کاربران با دوستان خود در اینستاگرام فراهم می‌شود

اینستاگرام تصمیم دارد علاوه بر قابلیت مورد نظر ویژگی‌های فرد دیگر نیز به این شبکه اجتماعی اضافه کند. یکی از آنها قابلیت Flipside است که با منفعت گیری از آن کاربران می‌توانند برای یک حساب کاربری دو عکس متفاوت و یا دو اسم گوناگون قرار دهند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها