سال آینده نخستین شبکه خبری با مجری‌های هوش مصنوعی کار خود را اغاز می‌کند

تکنا


در سال آینده میلادی نخستین شبکه خبری جهانی راه اندازی خواهد شد که در ان از مجری‌های هوش مصنوعی منفعت گیری می‌بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شبکه جهانی به نام Channel 1 به طوری طراحی شده که در آن مجریان هوش مصنوعی قادر خواهند می بود به هر زبانی سخن بگویید کنند. مطابق اطلاعات حاضر در وب سایت این شبکه خبری ابتدا گزارش‌های مربوط به منبع های مورد مطمعن سر جهان جمع آوری و سپس از آنها برای انتشار کردن در این شبکه خبری منفعت گیری می‌بشود. شبکه ویدیویی از نحوه گزارش اخبار مجریان هوش مصنوعی خود نیز انتشار کرده است.

از سال‌های قبل تا بحال مدل‌های هوش مصنوعی تعداد بسیاری با عرصه‌های کاری متفاوت مورد منفعت گیری قرار گرفته‌اند. سیستم طراحی شده برای انتشار کردن اخبار در این شبکه به طوری است که با رصد بازار سهام و دیگر فیدهای زنده امکان استخراج اطلاعات را نیز خواهد داشت.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی می‌تواند ربات‌ها را مجبور به انجام کارهای مختلف کند

مطابق اظهار Channel 1 این پایگاه خبری در ابتدا برنامه‌های روزانه خود را برای کشورها و زبان‌های گوناگون اغاز می‌کند. بعد از آن در صورتی که بتواند به پتانسیل کامل خود دست اشکار کند برنامه‌های اختصاصی خود را از طریق یک اپلیکیشن موبایل نیز اراعه خواهد کرد.

Channel 1 یکی از نخستین شبکه‌های خبری آینده خواهد می بود که هیچ نقشی از انسان برای آن در نظر گرفته نشده است. در این سیستم امکان انتخاب قابلیت‌هایی از قبیل مجری، نوع زبان و سبک گفتن برای کاربران فراهم شده و می‌توان گزارش‌های قابل پخش را با منفعت گیری از سلیقه‌های شخصی از غول‌های خبری همانند رویترز و آسوشیتدپرس دریافت و انتشار کرد.

ادامه مطلب
منفعت گیری از میلیون‌ها ساعت ویدیوی یوتیوب برای آموزش GPT-4_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها