کیفیت تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۴ اولترا در محیط کم نور بهتر است

تکنا


گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالی اراعه خواهد شد که تنها از نظر دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با نسل قبل تفاوت دارد. اما به نظر می رسد سامسونگ با پیاده سازی عملکردهای تازه نرم افزاری برای پردازش عکس تصمیم دارد کیفیت تصاویر را در این گوشی افزایش دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا تجهیزبه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و فابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد می بود. این چنین این گوشی در محیط های کم نور می تواند تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی باکیفیت تری را به ثبت رساند.

پست افشاگر Ice Univerce در ایکس نشان می دهد پرچمدار آینده سامسونگ دارای قابلیت نایت مود بهتر است. کیفیت تصاویر در شرایط نوری کم بهتر خواهد می بود اما نویز بسیاری تشکیل خواهد شد. در گزارش مورد نظر آمده است فناوری هوش مصنوعی در این گوشی پشتیبانی می‌کند تا این دوربین بتواند ۱۲ شی یا سوژه گوناگون را شناسایی کرده و تصاویر تهیه شده را نیز با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبود می‌بخشد. تا این مدت اشکار نیست چه بهینه‌سازی‌هایی قرار است در این دوربین انجام بشود. اما به گمان زیادً گلکسی اس ۲۴ اولترا با فناوری هوش مصنوعی خود می‌تواند ضمن شناسایی اشیا،رنگ، جزئیات و محدوده دینامیکی آنها را نیز تشخیص دهد.

ادامه مطلب
کارت ویزیت دیجیتال چیست؛ مزایا و روش تهیه آن



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها