لیزینگ اجتماعی، راهکار دولت فرانسه برای گسترش خودروهای برقی در این سرزمین

لیزینگ اجتماعی


از زمان معارفه خودروهای برقی در ابتدای قرن بیست و یکم تا بحال، دولت‌های گوناگون برنامه‌های متنوعی را برای گسترش منفعت گیری از خودروهای الکتریکی بین مردم به اجرا در آورده‌اند. مطرح تازه دولت فرانسه موسوم به «لیزینگ اجتماعی» از جمله این مطرح‌های موفق است که به عامه مردم پشتیبانی می‌کند یک ماشین برقی با اقساط طویل مدت خریداری کنند.

لیزینگ ماهانه ۵۴ یورویی خودروهای برقی برای خانواده‌های کم‌درآمد فرانسوی

سیتروئن e-C3 تازه، یکی از ارزان‌ترین مدل‌های کامپکت کوچک برقی در اروپا، به تازگی با شرایطی عالی در دسترس مشتریان کم‌درآمد فرانسوی قرار گرفته است. به لطف مطرح «لیزینگ اجتماعی» تحت حمایتدولت، سیتروئن e-C3 با پرداخت ماهانه ۵۴ یورو (۵۹ دلار) در یک قرارداد سه‌ساله بدون نیاز به پیش‌پرداخت برای مشتریان فرانسوی واجد شرایط قابل خواست است. مطرح «لیزینگ اجتماعی» با مقصد اراعه خودروهای برقی به خانواده‌های کم‌درآمد توسط گروه استلانتیس و دولت فرانسه تدوین شده است.

ادامه مطلب
هر آن‌چه از تریلر Indiana Jones and the Great Circle دستگیرمان شد

سیتروئن e-C3 مدل ۲۰۲۴ در ماه اکتبر با موتور برقی ۱۱۱ اسب بخار، باتری ۴۴ کیلووات ساعتی لیتیم آهن فسفات و برد حرکتی ۳۲۰ کیلومتر معارفه شد. قیمت پایه این سوپرمینی فرانسوی ۲۳۳۰۰ یورو (۲۵۴۲۸ دلار) است. یقیناً سیتروئن نسخه ارزان‌تر آن را در سال ۲۰۲۵ با برد مختصر‌تر ۲۰۰ کیلومتر و قیمت ۱۹۹۹۰ یورو (۲۱۸۱۳ دلار) اراعه خواهد کرد. نسخه لیزینگی دارای برد حرکتی زیاد تر است و از اول ژانویه ۲۰۲۴ در دسترس خواهد می بود.  

برخی خودروهای اراعه شده در مطرح لیزینگ اجتماعی و قیمت اقساط آن‌ها:

مدل ماشین مقدار پرداخت ماهانه
Citroën ë-C3 €۵۴ ($۵۹)
Fiat 500 €۸۹ ($۹۷)
Opel Corsa EV €۹۴ ($۱۰۳)
Peugeot e-208 €۹۹ ($۱۰۸)
Opel Moka EV €۱۱۹ ($۱۳۰)
Citroën e-C4 €۱۲۹ ($۱۴۱)
Jeep Avenger €۱۴۹ ($۱۶۳)
Peugeot e-2008 €۱۴۹ ($۱۶۳)

سیتروئن e-C3 یکی از هشت محصول استلانتیس است که در مطرح «لیزینگ اجتماعی» فرانسه گنجانده شده است. قیمت برخی از مدل‌ها، از جمله اوپل موکا الکتریک، اوپل کورسا الکتریک و سیتروئن e-C4 شامل هزینه شارژر خانگی نیز می‌بشود.

ادامه مطلب
سرایت عاطفی چیست؛ آیا احساسات مسری می باشند؟
آخرین مطالب

استلانتیس این چنین تایید کرده است که یک مدل برقی کوچک ساخت فیات در آخر سال ۲۰۲۴ به این برنامه خواهد پیوست. این مدل به گمان زیاد فیات پاندا برقی باشد که همزاد سیتروئن e-C3 است و انتظار می‌رود با قیمتی شبیه آن اراعه بشود. علاوه بر این، خودروهای دست‌دوم جدیدتر با کارکرد کمتر از ۴۲ ماه با قیمت مقرون به صرفه در دسترس خواهند می بود.

پژو 2008 برقی

تنها مدل برقی از یک برند غیر از استلانتیس که در این برنامه وجود دارد، رنو توئینگو E-Tech است. با دقت به برچسب قیمتی زیر ۲۰ یورو (۲۲ هزار دلار)، به گمان زیاد توئینگوی تازه یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های این مطرح باشد. علاوه بر این، رنو ۵ E-Tech و فولکس واگن ID.2 نیز امکان پذیر به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به این مطرح بپیوندند.

برای شرکت کردن در مطرح «لیزینگ اجتماعی» بایستی شرایط خاصی را داشته باشید. شما باید ساکن فرانسه باشید، درآمد سالانه تا ۱۵۴۰۰ یورو (۱۶۸۱۵ دلار) داشته باشید، بیشتر از ۸۰۰۰ کیلومتر در سال سفر کنید و حداقل ۱۵ کیلومتر با محل کار خود فاصله داشته باشید. با مراعات این معیارها می‌توانید از یک قرارداد اجاره سه ‌ساله با گزینه خرید خودروی برقی در آخر منفعت‌مند شوید. این قرارداد این چنین هزینه‌های بیمه را پوشش می‌دهد که امکان لغو آن در صورت مرگ، از کار افتادگی یا بیکاری را فراهم می‌کند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها