کاربران تلگرام امکان شخصی‌سازی کانال‌ها و حذف بعد عرصه عکس‌ها را خواهند داشت

تکنا


به روز رسانی تازه تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند کانال‌ها را شخصی سازی کرده و عکس‌های بعد عرصه را حذف کنند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تازه ترین به روز رسانی تلگرام که به مناسبت کریسمس در دسترس قرار گرفته است قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران اراعه می‌کند. مطابق بیانیه مطبوعاتی تلگرام از این بعد کاربران می‌توانند در تکه تلگرام پریمیوم و با دریافت بوست به شخصی‌سازی ظاهر خود بپردازند.

در شخصی سازی کانال‌های تلگرام می‌توان رنگ و لوگو برای کاور پروفایل را انتخاب و یا آن را تحول داد. برای تنظیم والپیپر و نشان دادن استاتوس نیز می‌توان از ایموجی منفعت گیری کرد. این تغییرات برای افرادی که داخل کانال خواهد شد نمایش داده خواهد شد. در نسخه تازه تلگرام کاربران می‌توانند در زمان ارسال استوری به حذف بعد عرصه عکس‌ها بپردازند. این ویژگی نیاز به سیستم عامل اندروید ۷ یا بالاتر و این چنین ios ۱۷ خواهد داشت.

ادامه مطلب
اسپیس ایکس طی قراردادی اینترنت ماهواره ای استارشیلد را در اختیار نیروی فضایی آمریکا قرار داد

به حرف های تلگرام از این به سپس کاربران با نصب نسخه تازه این اپلیکیشن امکان داخل کردن مطلب‌های حاضر در کانالها روی استوری‌ها را خواهند داشت. این چنین از طریق مطلب حاضر روی استوری نیز می‌توان داخل کانال شد. این قابلیت بازنشر در استوری می‌تواند شامل انواع مطلب‌های متنی، عکس و حتی فایل و ویس باشد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها