مشخصات فنی گوشی جان سخت گلکسی XCover 7 پیش از رونمایی افشا شد

تکنا


در حالی که سامسونگ به جستوجو معارفه نسل تازه تلفنهای جان سخت خود است در گزارشی تازه مشخصات فنی و قیمت این گوشی پیش از رونمایی آشکار شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل تازه تلفنهای جان سخت با نام گلکسی XCover 7 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی بوده و در آن از ۶ گیگابایت رم منفعت گیری شده است. با دقت به اطلاعات فنی این گوشی به گمان زیادً نسل تازه این تلفنها پیشرفت چندانی در مشخصات فنی نداشته است.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس خبرداد گلکسی XCover 7  صفحه نمایش ۶.۶ اینچی مدل قبلی خود را خواهد داشت. این چنین یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با امکان حمایتاز شارژ سریع ۲۵ واتی همراه با گوشی آینده سامسونگ به بازار اراعه می‌بشود. منفعت گیری از شبکه اجتماعی ۵G از دیگر قابلیت‌های این گوشی بوده و قیمت آن نیز ۴۴۱ دلار خواهد می بود.

ادامه مطلب
معارفه بهترین فونت ها برای کاور اینستاگرام در فروشگاه گراپیک

به گمان زیادً سامسونگ در این گوشی از تراشه مدیاتک ۶۱۰۰ پلاس منفعت گیری خواهد کرد. این تراشه در تیر ماه امسال به گفتن یک چیپست حیاتی برای دستگاه‌های ارزان توسط مدیاتک رونمایی شده می بود. این تراشه ضمن حمایتاز شبکه ارتباطی ۵G می‌تواند پیشرفت‌هایی را با پشتیبانی هوش مصنوعی در قسمت دوربین تشکیل کند. به همین علت تصاویر سلفی و پرتره‌های گرفته شده با این گوشی از کیفیت بهتری برخوردار خواهند می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
معروف‌ترین برندهای تولید کننده تجهیزات فروشگاهی

در صورت صحت اطلاعات انتشار شده به گمان زیادً باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود با ظرفیت کمتری اراعه می‌بشود. چون سامسونگ در گلکسی ایکس کاور ۶ از باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی منفعت گیری کرده می بود. در حالی که رندرهای انتشار شده از این گوشی وجود دوربین مهم دوگانه را نشان می‌داد اما این گوشی با یک دوربین مهم تکی اراعه می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها