اوپو از هوش مصنوعی AndesGPT رونمایی کرد

تکنا


اوپو پیش از سامسونگ از اولین ابزار هوش مصنوعی در تلفنهای سری فایند ایکس ۷ خود رونمایی کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گمان زیادً در سال آینده میلادی ناظر منفعت گیری مکرر هوش مصنوعی در صنعت تلفنهای هوشمند خواهیم می بود. شرکت‌های سامسونگ است که تصمیم دارد هوش مصنوعی Galaxy AI را به تلفنهای سری گلکسی اس ۲۴ اضافه کند. این چنین وال پلاس تصمیم دارد هوش مصنوعی متغیری را اراعه داده و اپل و گوگل نیز در این مسیر قدم‌های شبیهی را برداشته اند.

مطابق گزارش‌های تازه انتشار شده، اوپو پیش از دیگر شرکت‌ها از جمله سامسونگ هوش مصنوعی AndesGPT را معارفه کرده است. این قابلیت قرار است از ماه آینده و پیش از اضافه شدن هوش مصنوعی به گلکسی اس ۲۴ در تلفنهای اپو از جمله اوپو فایند X7 قرار بگیرد.

ادامه مطلب
ایموجی پدیا از اضافه شدن ایموجی‌های جدید خبر داد

در این هوش مصنوعی از ۷ میلیارد پارامتر منفعت گیری شده و می‌تواند قابلیت‌های مختلفی را به کاربران اراعه کند. از جمله ویژگی‌های این هوش مصنوعی می‌توان به Swapped Attention اشاره کرد که قادر است با مشکلاتی از قبیل استدلال از طریق کلمات اول مقابله کند.

در این هوش مصنوعی از سیستم فشرده سازی ۴ بیتی کوانتیده منفعت گیری شده می‌تواند علتبهبود کارکرد در پردازش‌های یادگیری عمیق بشود. AndesGPT نسبت به دیگر مدل‌های هوش مصنوعی پاسخگویی زیاد بهتر و سریعتری خواهد داشت. این فناوری تنها به متن محدود نبوده و توانایی تشکیل عکس را نیز برای کاربران خواهد داشت. کارکرد و کارکرد متنوع AndesGPT بعد از اراعه اوپو فایند X7 اشکار خواهد شد.

ادامه مطلب
دانشمندان ناسا شواهدی مبنی بر زنده بودن وویجر ۱ یافتند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها