قابلیت ربط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پیش از رونمایی آشکار شد

تکنا


کمپانی آنر تصمیم دارد در آینده نزدیک از تلفنهای تازه خود به نام‌های مجیک ۶ و ۶ پرو رونمایی کند. اکنون پیش از رونمایی برخی از مشخصات فنی این سری از تلفنهای آنر از جمله قابلیت ربط ماهواره‌ای آن به همراه طراحی تلفنها افشا شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاریخ ۲۰ دی ماه زمان اتفاقات دو روزه آنر در چین خواهد می بود که در آن محصولات تازه این شرکت از جمله تلفنهای سری مجیک ۶ و سیستم عامل Magic OS 8.0 رونمایی خواهد شد. پیش از رونمایی گزارش‌هایی در رابطه این گوشی انتشار شده که مشخص می کند به گمان زیادً این خانواده از قابلیت ربط ماهواره‌ای برخوردار می باشند.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به نام Rodent950 تصاویری از این تلفنها انتشار کرده که در آن طراحی آنها به صورتی دلنشین نشان داده شده است. این چنین گوشی های معارفه شده در پنل پشتی خود دارای دوربین‌های سه گانه با چینش مثلثی می باشند که یک لنز تله فوتو پریسکوپی نیز در آنها دیده میشود. علاوه بر آن با دقت به علامت درج شده در پنل پشتی می‌توان به قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری آن نیز پی برد.

ادامه مطلب
مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس از سودآور شدن این پلتفرم در سال آینده خبر داد

یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو تست قابلیت ربط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پرو و قیاس آن با هواوی میت ۶۰ پرو را انتشار کرده است. این آزمایش مقدماتی نشان دهنده وجود قابلیت ربط ماهواره‌ای در رقیب چینی هواوی است. نتیجه این آزمایش مشخص می کند ربط ماهواره‌ای در مجیک ۶ پرو نسبت به میت ۶۰ پرو از شدت بیشتری برخوردار است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها