افشای برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ پیش از رونمایی

تکنا


در حالی برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ آشکار شده است که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ از قبیل امکان خلاصه‌سازی مقالات در وب و تشکیل ویدیوها به طور اسلوموشن آشکار شدند. سامسونگ تصمیم دارد از پرچم‌دارهای تازه خود در تاریخ ۲۷ دی ماه رونمایی کند. به گمان زیادً این تلفنها از ویژگی‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهند می بود. اکنون پیش از رونمایی برخی از این ویژگی‌ها به اینترنت راه اشکار کرده است.

مطابق اظهار یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس گلکسی اس ۲۴ می‌تواند از هوش مصنوعی خود یعنی گلکسی AI در مرورگر ساخت ویدیو منفعت گیری کند. به گفتن مثال هوش مصنوعی حاضر در گلکسی اس ۲۴ امکان خلاصه‌سازی مطالب مهم در یک صفحه وب را خواهد داشت. این چنین میتوان از این قابلیت برای ترجمه متن نیز منفعت گیری کرد. با منفعت گیری از ویژگی‌های اراعه شده در گلکسی اس ۲۴ می‌توان منفعت وری را افزایش داده و زمان کمتری را برای انجام کارهایی از قبیل خواندن مقالات و فهمیدن آنها به کار برد. در گزارش انتشار شده ادعا شد با منفعت گیری از هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ بدون نیاز به اپلیکیشن جداگانه می‌توان قسمتی از یک ویدیو را به طور اسلوموشن درآورد. با این وجود بهتر است برای آگاهی از دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی تا اتفاقات ۲۷ دی ماه صبر کنیم.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی می‌تواند اوتیسم را در کودکان ۲ ساله تشخیص دهد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها