نمونه تصاویر دوربین پریسکوپی اوپو فایند X7 اولترا کارکرد خیر کننده آن را مشخص می کند

تکنا


تصاویری مربوط به دوربین پرسکوپی دوگانه اوپو فایند X7 اولترا  انتشار شده است که مشخص می کند این دوربین کارکرد خیره کننده‌ای با جزئیات باورنکردنی در عکاسی خواهد داشت.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تا این مدت اشکار نیست اوپو فایند X7 اولترا  داخل  بازار جهانی خواهد شد یا خیر. اما بازاریابی درست این کمپانی علتافزایش طرفداران این گوشی در دنیا شده است. این شرکت نمونه عکس‌های دوربین گوشی اوپو فایند X7 اولترا  را در شبکه اجتماعی ویبو انتشار کرده است که در آن جزئیات زیاد تصاویر و قوت دوربین پریسکوپی دوگانه این گوشی به عکس کشیده شده است.

این گوشی همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اراعه شد و با پشتیبانی پردازنده قوی و دوربین با کیفیت توانست یکی از بهترین تلفنها در سال ۲۰۲۴ محسوب بشود. تصاویر انتشار شده از دوربین پریسکوپی دوگانه این گوشی وضوح و کیفیت عکس را با پشتیبانی قوت دوربین اشکار می‌کند.

ادامه مطلب
تامین اینترنت پرسرعت ایستگاه فضایی خصوصی جهان توسط استارلینک_رنگو

گوشی اوپو فایند X7 اولترا دارای قابلیت تماس حریم خصوصی دو طرفه بوده که تا این مدت جزئیات دقیق در رابطه آن انتشار نشده است. این چنین حالت VIP در این گوشی می‌تواند امنیت تعداد بسیاری را به کاربران اراعه کند. مطابق ادعای شرکت سازنده تراشه‌ای اختصاصی برای افزایش امنیت داده‌ها در این گوشی به کار گرفته شده است. اوپو فایند X7 اولترا به طور رسمی در تاریخ ۱۸ دی رونمایی خواهد شد و تا این مدت تاریخ اراعه بین المللی آن اشکار نشده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
معرفی ردمی نوت ۱۳ پلاس، پرچمدار جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر خمیده



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها