آیا تین کلاینت برای گیمینگ مناسب است؟

آیا تین کلاینت برای گیمینگ مناسب است؟


تین کلاینت به راحتی قابل حمل و نقل بوده و فضای مقداری را به خود تعلق می‌دهد. ساختار مینی کامپیوترها نسبت به کیس‌های قدیمی ساده بوده و قطعات قدرتمندی که در آن مورد منفعت گیری قرار گرفته برای انجام بازی‌های سنگین مناسب خواهد می بود. در واقع باید بگوییم تین کلاینت یک انقلاب بزرگ در عرصه گیمینگ تشکیل کرده و قوت زیاد را در فضای کم به بهترین نحو به مشتریان اراعه خواهد داد.

آیا تین کلاینت برای گیمینگ مناسب است؟بی شک از کیفیتی که مینی کامپیوترها می‌توانند در اختیارتان قرار دهند شگفت زده خواهید شد. بهترین مسئله‌ای که در رابطه این محصول وجود دارد این است که می‌توانید به راحتی آن را حمل کرده و هر کجا که می‌خواهید از آن منفعت گیری کنید. در ادامه بهترین تین کلاینت‌های مناسب برای گیمینگ را به شما عزیزان معارفه می کنیم.

آیا تین کلاینت برای بازی خوب است؟

امروزه با دقت به پیشرفت حوزه گیمینگ، گیمرها تجهیزات مختلفی را در اختیار دارند که این تجهیزات به فضای بسیاری احتیاج خواهد داشت. از طرف دیگر برای افرادی که به جستوجو تجهیزات بازی با کارایی بالا و فضای کم می باشند تین کلاینت می‌تواند بهترین گزینه در نظر گرفته بشود. مینی پی سی با دقت به کارایی بالایی که دارد با قیمت مقرون به  صرفه در اختیارتان قرار گرفته و این چنین شدت بالایی اراعه می‌کند.

در حالت جامع باید بگوییم که این محصول با دقت به هزینه مقداری که دارد با امنیت بالا به مشتریان اراعه شده و این چنین به جهت ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود توانسته تا کنون در زمان زمان مختصر انواع گیم را با کارکرد فوق العاده در دسترس کاربران خود قرار دهد. بر این مبنا با دقت به اطلاعات در دست، می‌توانید خرید مینی پی سی را از فروشگاه ساتین انجام دهید که همه محصولات را با کیفیت فوق العاده اراعه می‌دهد.

ادامه مطلب
چاقی می‌تواند علتایجاد اختلال در کارکرد طبیعی کبد بشود
آخرین مطالب

بهترین تین کلاینت گیمینگ

بهترین تین کلاینت باید ویژگی‌‌های مختلفی داشته باشد تا شرایطی را تشکیل کند که با منفعت گیری از آن بتوانید به گیمینگ پرداخته و بازی‌های خود را به بهتری نحو انجام دهید. برخی از فاکتورهای مهم در مینی کامپیوتر گیمینگ به شرح زیر خواهند می بود.

  • مدیریت پذیری بالایی داشته و در شبکه تنها کافی است سرور مدیریت بشود تا بتوانید به بهترین نحو فرایند گیمینگ را انجام دهید و از لحظات خود لذت ببرید.
  • ذخیره انرژی یکی از نقاط قوت در مینی کامپیوتر محسوب می‌بشود که در قیاس با کامپیوترهای شخصی زیاد پایین خواهد می بود. در این نوع سیستم به جهت این که پردازش پایین است توان مصرفی در نزدیک به ده الی بیست وات در ساعت است. این در صورتی خواهد می بود که توان مصرفی یک کامپیوتر برابر با عدد ۲۵۰ وات در ساعت خواهد می بود.
  • برای اضافه کردن ترمینال‌های تازه به شبکه فقط کافیست از طریق نرم افزار مرکزی که روی سرور نصب شده است نرم افزار کنترلی را روی Client تازه نصب کرد. در صورت مشاهده خرابی نیز در فرایندی ترمینال مورد نظر از شبکه خارج خواهد شد.
  • شدت بالا از جمله ویژگی‌های بهترین کامپیوتر کوچک است که فرایندی را تشکیل خواهد کرد تا بتوانید به سادگی بازی مورد نظر را روی سیستم بالا آورده و از آن منفعت گیری کنید.
ادامه مطلب
اسپیس ایکس یک فضاپیمای خصوصی را به سمت ماه پرتاب کرد

بهترین تین کلاینت گیمینگ

برندهای معروف تین کلاینت

برندهای مختلفی وجود دارند که تین کلاینت را در انواع گوناگون به مشتریان اراعه خواهند داد که از جمله بهترین آن‌ها باید به دو برند اینتل و اچ پی اشاره داشته باشیم که در ادامه به بازدید دقیق این دو برند خواهیم پرداخت.

تین کلاینت برند اچ پی

این برند برای مصرف خانگی زیاد مناسب در نظر گرفته شده و شرایطی را فراهم خواهد کرد تا بتوانید به راحتی فعالیت‌های مختلفی را با آن انجام دهید. علاوه بر این که برای کارهای روزمره مناسب است به منظور بازی و انجام گیم نیز به انتخاب فوق العاده‌ای تبدیل شده است. قیمت تین کلاینت اچ پی با دقت به کارایی بالایی که دارد و مدل‌های گوناگون زیاد مقرون به صرفه بوده و به بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند داخل حوزه گیم شوند.

تین کلاینت برند اینتل

تنوع محصولات در این برند چشم گیر بوده و این چنین به جهت سخت افزاری که دارد برای گیمرها زیاد مناسب در نظر گرفته شده است. مسئله مثبتی که در رابطه این برند وجود دارد این است که نیاز مشتریان را مورد بازدید قرار داده به این ترتیب محصولات خود را با امکانات متنوع تهیه و داخل بازار ساخته است. مینی کامپیوترهایی که برند اینتل اراعه می‌دهد دارای خلاقیت بالایی می باشند و امروزه نظر تعداد بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده‌اند. کار با آن‌ها زیاد ساده بوده در نتیجه نیاز نیست زمان بسیاری را برای نصب و کار انداختن آن‌ها صرف کنید. این چنین سبک بوده و به راحتی قابل جابجایی می باشند.

ادامه مطلب
معارفه ابزارهای کاربردی سئو سایت

برندهای معروف تین کلاینت

تین کلاینت مناسب گیمینگ چه ویژگی دارد

تین کلاینت مناسب برای گیمینگ ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که برخی از با اهمیت ترین آن‌ها به شرح زیر خواهند می بود. برای خرید این دستگاه و انواع زیرو کلاینت پیشنهاد می‌بشود به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

  • شکل ظاهری تین کلاینت: در رابطه مینی کامپیوتر باید بگوییم که شکل ظاهری زیبایی داشته و کارکرد زیاد قوی را از خود نشان خواهد داد. مسئله مثبت این محصول این است که به راحتی در زمان گیم می‌توانید آن را روی میز قرار دهید و به این ترتیب فضای کمتری را اشغال خواهد کرد.
  • پورت‌های تین کلاینت: مینی کامپیوتر طبق معمول دارای پورت‌های گوناگون برای usb است که برای اتصال دسته‌های بازی، کیبورد، موس و اسپیکر مورد منفعت گیری قرار خواهد گرفت. این نوشته علتخواهد شد تا در زمان گیم بتوانید به راحتی از این دستگاه منفعت گیری کنید.
  • شدت مینی کامپیوتر: از مهم‌ترین ویژگی‌ها در تین کلاینت باید به شدت آن اشاره داشته باشیم. همانطور که می‌دانید کامپیوترها شدت مقداری دارند و امکان پذیر نتوانند بازی‌های تازه را تحت پوشش قرار دهند به همین علت برای گیم مناسب نبوده و به این ترتیب در زمان بازی داغ خواهند کرد.
  • گرافیک کامپیوتر کوچک: بعد از افزایش شدت در مینی کامپیوتر باید به افزایش کیفیت گرافیک اشاره داشته باشیم. این چنین عمر باتری آن نسبت به کامپیوتر افت اشکار خواهد کرد به همین علت به انتخابی مناسبی برای خرید و گیمینگ تبدیل شده است.
  • طول عمر مینی کامپیوتر: علاوه بر این که مصرف برق پایینی دارند امکان ویروسی شدن آن‌ها زیاد پایین بوده و این چنین کارایی بسیاری دارند. هزینه کمتری را نسبت به تعمیرات خواهند داشت و با هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیارتان قرار خواهند گرفت.
  • امنیت تین کلاینت: امنیت مینی کامپیوت نسبت به لبتاب و کامپیوتر به مقدار قابل توجهی افزایش اشکار کرده است. ذخیره نشدن اطلاعات در خود دستگاه امنیت را بالا برده و این چنین علتبهبود امنیت اطلاعات شما خواهد شد که این یکی از نکات مثبت در محصول در نظر گرفته می‌بشود.
ادامه مطلب
با گوشی بعدی سونی می‌توانید عکس‌های خود را با امضای دیجیتالی ثبت کنید

نکات مهم برای خرید مینی کامپیوتر گیمینگ

برای خرید تین کلاینت باکیفیت باید پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین کالا را خریداری کرده و مورد منفعت گیری قرار دهید. از جمله نکاتی که بهتر است در زمان خرید مورد دقت قرار گیرند می‌توان موارد زیر را در نظر داشت.

  • انتظارات واقع بینانه: فاکتور مهمی که باید در زمان خرید به دقت به آن دقت داشته باشید انتظار واقع بینانه از مینی کامپیوتر است. این دستگاه مدام بهتر و بهتر شده و کیفیت و شدت مناسبی را از خود ابراز می‌دهد به این ترتیب به هر مقدار هزینه بیشتری در این عرصه بپردازید بی شک شرایطی فراهم خواهد شد تا بتوانید از تین کلاینت بهتری منفعت گیری کنید. در نتیجه با در نظر گرفتن مبلغی که می‌پردازید انتظارات خود را مطابقت دهید.
  • افزونه‌های اختیاری: افزونه‌های اختیاری از جمله امکاناتی می باشند که می‌توانید به راحتی در زمان منفعت گیری از مینی پی سی از آن‌ها منفعت گیری کرده و بر این مبنا قابلیت این محصول را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. در صورت خرید یک صفحه کلید مکانیکی با کیفیت و ماوس گیمینگ شرایطی تشکیل خواهد شد تا از این وسیله به بهترین شکل ممکن منفعت گیری کرده و در زمان بازی تمرکز خود را نگه داری کنید.
  • افزودن eGPU به مینی کامپیوتر گیمینگ: مسئله قابل اهمیتی که باید بدانید این است که همانند هر کامپیوتر گیمینگی تین کلاینت نیز قابلیت تنظیم و ارتقا دارند. بی شک معاوضه قطعات برخی دستگاه‌ها از دیگر تجهیزات آسان‌تر خواهد می بود. نصب GPU ساده‌ترین روش برای دریافت کارکرد بهتر خواهد می بود. در صورتی که حس کردید این محصول در زمان اجرای بازی دچار اختلالاتی می‌بشود با نصب Egpu گرافیک آن را بهبود بخشیده و شدت و کارکرد دستگاه را به مقدار قابل توحهی افزایش دهید. تنها مسئله مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به یک محفظه نیاز دارید که برای اتصال GPU سازگار باشد.
ادامه مطلب
انتشار کردن پست در فید مهم برای کلوز فرندز در اینستاگرام ممکن شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها