این شیشه اتوبوس می‌تواند اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری را به شما نشان دهد

تکنا


امکان پذیر برای شما نیز پیش آمده باشد که در زمان قرارگیری در یک اتوبوس گردشگری به طور همزمان در میانه تماشای جاذبه‌های گردشگری نیاز به دریافت اطلاعات در رابطه جاذبه‌های گردشگری داشته باشید. اکنون شیشه‌های تازه اتوبوس تجهیزبه نمایشگر تعاملی حقیقت افزوده می‌تواند با نشان دادن اطلاعات روی شیشه به کاربران پشتیبانی کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری تازه شامل یک دوربین ردیابی چشم و یک صفحه نمایش لمسی شفاف از نوع میکرو ال ای دی است که کاملاً سطح داخلی شیشه را می‌پوشاند. قرار است این فناوری هفته آینده در نمایشگاه CES 2024 رونمایی بشود. موسسه تحقیقات فناوری صنعتی کره جنوبی مسئول گسترش این فناوری است.

داده‌های جی پی اس می‌تواند با تعیین شدت و موقعیت جغرافیایی ماشین به طور لحظه‌ای نوع جاذبه گردشگری مشاهده شده توسط فرد را تشخیص دهد. بدی ترتیب سیستم مورد نظر اطلاعات دریافتی را برای نمایش عکس کوچکی از جاذبه گردشگری روی صفحه به کار می‌گیرد. این چنین اطلاعاتی در کنار نمایش تصاویر در پشت شیشه دیده خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند ۵ سال دیگر از دستگاه‌های خود ترمیم شونده استفاده کنند

در صورتی که فرد نیاز به دریافت اطلاعات زیاد تر در رابطه آنچه که مشاهده می‌کند داشته باشد می‌تواند روی عکس مورد نظر ضربه بزند. با منفعت گیری از این کار می‌توان اطلاعات مورد نیاز در رابطه جاذبه گردشگری مورد نظر را در کادرهای متنی در اطراف عکس آن مشاهده کرد. مطابق حرف های های شرکت سازنده این فناوری می‌تواند در انواع وسایل نقلیه از قبیل پنجره‌های قطار، قایق های گردشگری و انواع ماشین مورد منفعت گیری قرار بگیرد. فناوری به کار گرفته شده در این سیستم شبیه فناوری شیشه آکواریوم‌های عمومی است که طبق معمولً اطلاعاتی را درمورد ماهی‌های در حال مشاهده به افراد اراعه می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
افشای جزئیات جدیدی از پردازنده و دوربین سری آیفون ۱۶



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها