جانشین آی مسیج در اندروید با پیش نیاز شگفت فعال شد

تکنا


بیپر بار دیگر جانشین آی مسیج در اندروید را برای کاربران فعال کرد. یقیناً این بار کاربران برای منفعت گیری به پیش نیازی شگفت نیاز خواهند داشت.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیپر در بیانیه ای خبرداد با از بین بردن محدودیت های اپل، اکنون کاربران می توانند به آی مسیج در گوشی های اندرویدی خود دسترسی داشته باشند. اما این بار باید یک کامپیوتر مک مورد مطمعن در دسترس کاربران قرار داشته باشد.

در بیانیه مطبوعاتی بیپر آمده است: با پشتیبانی نرم افزارهای این شرکت می توان به آی مسیج متصل شد. اما بیپر از طریق یک کامپیوتر مک ارسال اطلاعات هویت سنجی را به سرورهای اپل انجام می دهد. تا بحال این شرکت برای این کار از مک های شرکت خود منفعت گیری میکرد. اما اکنون کاربران باید راه فرد دیگر را در پیش بگیرند.

ادامه مطلب
هاست دانلود برای چه سایت‌هایی کاربرد دارد؟

انگارً اپل توانسته راهکار بیپر را شناسایی و آن را محدود کند. چون همه کاربران داده های نام نگاشتی یک مک را منفعت گیری کردند و این نوشته توسط اپل قابل تشخیص است. با انتشار کردن نسخه تازه Beeper Cloud و امکان ساخت نام نگاشت های منحصر بفرد در مک، بهتر از قبل می توان به سرورهای آی مسیج متصل شد.

این چنین داده های تازه قابلیت سازگاری با Beeper Mini را نیز خواهد داشت. به حرف های این شرکت، داده های نام نگاشت باید به طور دوره ای در هفته و یا ماه مجددا ساخته شوند. تغییرات اعمال شده در نرم افزار بیپر امیدوار کننده می باشند اما علتمحدودیت آن شده اند. پیش از این و در نسخه اولیه نرم افزار مینی این شرکت امکان اتصال به آی مسیج بدون داخل کردن اپل آیدی وجود داشت. اما اپل با مسدود کردن راهکار بیپر علتعدم دسترسی شد.

ادامه مطلب
ساخت یک برچسب الکترونیکی با قابلیت مصرف چند باره



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها