این فناوری به شما پشتیبانی می‌کند تا گوشی خود را در ۷ ثانیه شارژ کنید

تکنا


گجت تازه Swapery که در نمایشگاه فناوری امسال رونمایی شد می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا تنها در عرض چند ثانیه باتری گوشی خود را شارژ کنند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گجت جدیدی که برای نخستین بار در نمایشگاه CES امسال معارفه شد تنها در عرض چند ثانیه می‌تواند باتری اکسترنال کاملاً شارژ شده‌ای را در اختیار گوشی شما قرار دهد. Swapery شرکت سازنده میگوید با منفعت گیری از این گجت به گفتن اولین سیستم باتری قابل معاوضه خودکار در جهان امکان منفعت گیری برای تلفنهای هوشمند نیز وجود دارد.

در این فناوری یک باتری اکسترنال وجود دارد که می‌توان آن را از طریق پورت USB C به دستگاه کاربر متصل کرد. در زمان تخلیه این باتری میتوان گوشی را روی ایستگاه شارژ آن قرار داده و باتری خالی شده را در عرض چند ثانیه با باتری کاملا شارژ شده معاوضه کرد. به حرف های شرکت سازنده فرایند معاوضه Swapery تنها در عرض ۷ ثانیه انجام خواهد شد. تا این مدت ظرفیت باتری اکسترنال Swapery اشکار نشده است. اما به حرف های تیم سازنده با منفعت گیری از این باتری می‌توان ۸ تا ۱۰ ساعت شارژ اضافی در اختیار داشت. در وب سایت این شرکت نیز گفتن شده است که رویکرد اراعه شده توسط آنها میتواند پایانی برای همه راه حلهای جاری برای شارژ باشد.

ادامه مطلب
در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۲ میلیارد دلار رمز ارز توسط هکرها به سرقت رفت

تا این مدت قیمت اراعه Swapery اشکار نشده است اما با دقت به منفعت گیری از رویکرد پیشرفته این دستگاه برای شارژ تلفنهای هوشمند به گمان زیادً قیمت بالایی نیز خواهد داشت. از طرفی بسته باتری‌های این دستگاه نیز امکان پذیر با قیمت بالایی به بازار اراعه بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها