لپ تاپ تازه لنوو می‌تواند در همه شرایط به طور بی‌صدا کار کند

تکنا


لنوو نوعی لپ تاپ تازه طراحی کرده که به گفتن بی سر و صداترین لپ‌تاپ‌های حاضر در بازار برای انجام کارهای گرافیکی منفعت گیری خواهد شد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ تازه لنوو با نام Yoga Pro 9i که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد با مقصد انجام کارهای گرافیکی و خلاقانه طراحی شده است. پردازنده نسل ۱۴ میتیور لیک اینتل در این دستگاه منفعت گیری شده و می‌توان آن را یکی از کم نویزترین لپ‌تاپ‌ها در بازار دانست.

لنوو در لپ‌تاپ‌های یوگا پرو ۲۰۲۴ چند به روز رسانی انجام داده است از جمله این که در این مدل نمایشگر ۱۶ اینچی ال سی دی با نور بعد عرصه مینی ال ای دی و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز به کار رفته است و قرار است در دو مدل لمسی و غیر لمسی به بازار اراعه بشود.

ادامه مطلب
ناسا نیز ۲۰۲۳ را به گفتن گرم‌ترین سال در تاریخ تایید کرد

از با اهمیت ترین ویژگی های لپ تاپ یوگا پرو ۹i لنوو  می توان به گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 دسترسی به دکمه کوپایلت ویندوز ۱۱ از طریق کیبورد، وجود ۶۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و فضای ذخیره سازی یک ترابایتی از نوع PCIe M.2 اشاره کرد. این چنین ویژگی مهم این لپ تاپ تشکیل مویز زیاد اندک آن در میانه اجرای بازی یا نرم افزارهای گرافیکی است به طوری که حداکثر ۳۵ دسی بل نویز تشکیل می کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پژوهشگران چینی با منفعت گیری از لیزر یک ساعت نوری بدون اشتباه ساختند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها