گوگل انگارً هوش مصنوعی بارد را به Google Messages می‌آورد

گوگل ظاهراً هوش مصنوعی بارد را به Google Messages می‌آورد


گوگل برنامه‌های بسیاری برای مدل هوش مصنوعی بارد خود دارد و تصمیم‌گرفته تا آن را به همه سرویس‌هایش اضافه کند. اکنون در گزارش‌های جدیدی به اضافه‌شدن Bard به Google Messages اشاره شده است.

Assemble Debug این ویژگی را در نسخه ۲۰۲۴۰۱۱۱_۰۴_RC00 اپلیکیشن Google Messages مشاهده کرده است و بر پایه اطلاعات یافته‌شده توسط او، انگارً کاربران می‌توانند با Bard چت‌هایی بر بستر سرویس RCS انجام بدهند. این چنین کاربران می‌توانند بارد را به چت خود با دیگران اضافه کنند که می‌تواند به یک ویژگی تازه و سودمند تبدیل بشود.

قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد در Google Messages

در یکی از اسکرین‌شات‌هایی که توسط این منبع به اشتراک گذاشته شده است، گوگل توضیح می‌دهد که زمان منفعت گیری از Bard در Google Messages، کاربران می‌توانند مطلب‌های خود را با پشتیبانی آن بنویسند و حتی زبان‌های گوناگون را ترجمه کنند. شناسایی تصاویر و کشف علائق دیگران از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل است.

مسئله قابل‌ذکر دیگر این که انگارً چت‌های کاربران با بارد در اپلیکیشن Google Messages به‌صورت سرتاسری رمزگذاری نخواهد شد و گوگل ادعا کرده که همه چت‌های Bard و داده‌های مربوط به آن را به‌زمان ۱۸ ماه ذخیره می‌کند.

ادامه مطلب
Oyun çeşitliliği bahis çarkı
آخرین مطالب

اکنون این همه جزئیاتی است که از ادغام بارد و Google Messages وجود دارد. این ویژگی تا این مدت در دسترس قرار نگرفته و اشکار نیست گوگل چه وقتی از آن رونمایی خواهد کرد.

گوگل از جمله شرکت‌هایی بوده که تمرکز خود روی هوش مصنوعی را از زمان معارفه ChatGPT افزایش داده است. محققان این شرکت، اخیراً هوش مصنوعی AMIE را معارفه کردند که می‌تواند برای بیماری‌ها تشخیص پزشکی اراعه کند. ادغام بارد با گوگل اسیستنت دیگر پروژه دلنشین این شرکت محسوب می‌بشود که اخیراً اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن آشکار شده می بود.

ادامه مطلب
ساخت بزرگ‌ترین کشتی جهان به آخر رسید؛ اغاز سفرها از اغاز سال 2024





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها