انتشار کردن اطلاعاتی از دکمه کپچر در آیفون ۱۶

انتشار اطلاعاتی از دکمه کپچر در آیفون ۱۶


پیش از این در خبرها در رابطه وجود دکمه کپچر در آیفون ۱۶ اطلاعاتی انتشار شده می بود. مطابق شایعه ها جاری این دکمه میتواند با کشیدن انگشت امکان بزرگنمایی عکس را به کاربر بدهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نزدیک به چند ماه پیش از وجود دکمه خازنی تازه کپچر در آیفون ۱۶ اطلاعاتی انتشار شده می بود. اکنون خبرهایی در این مورد انتشار شده که اطلاعات مربوط به این دکمه را افزایش داده است. مطابق این داده‌ها دکمه کپچر می‌تواند به طور همزمان به لمس و سختی جواب داده و با کشیدن انگشت روی آن به سمت چپ و یا راست امکان بزرگنمایی در دوربین وجود دارد.

اپل تصمیم دارد این دکمه خازنی را در همه اعضای خانواده آیفون ۱۶ مورد منفعت گیری قرار دهد. مطابق اطلاعات تایید نشده این دکمه به شکل مکانیکی بوده و همانند دیگر دکمه‌های آیفون می‌تواند در زمان سختی دادن تکان بخورد.

ادامه مطلب
مرخصی استحقاقی؛ هرآنچه باید بدانید

با وجود طراحی مکانیکی این دکمه هم چنان به لمس عکس العمل نشان خواهد داد و امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی نیز وجود دارد. علاوه بر آن به علت حساسیت آن به سختی می‌توان با اندکی سختی ملایم روی دکمه اعمالی از قبیل فوکوس یا فعال کردن شاتر را انجام داد. در گزارش انتشار شده در رابطه این دکمه به عدم تغییرات ظاهری برنامه‌ریزی نشده در آیفون ۱۶ نیز پرداخته شد. با این حال شایعه ها قبلی اظهار کردند آیفون ۱۶ پرو و پرومکس نسبت به مدل‌های قبلی خود بزرگتر خواهند می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بوستر راکت فالکون ۹ در نهایت بعد از پرتاب نوزدهم منهدم شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها