خودروهای بی ام و به بازار ایران بازگشتند؛ آیا واردات ماشین رونق می‌گیرد؟

خودروهای بی ام و و مینی


بعد از خودروهای تویوتا، اکنون نوبت به خودروهای بی ام و رسیده است تا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اراعه شوند. یقیناً علاوه بر محصولات بی ام و، خودروهای مینی که زیرشاخه انگلیسی آن‌ها محسوب خواهد شد نیز در سامانه یکپارچه بارگذاری شده‌اند. همانند خودروهای تویوتا، امکان خواست‌گذاری محصولات بی ام و اکنون تنها برای جانبازان مقدور است.

خودروهای بی ام و در راه ایران

هم‌اکنون چهار ماشین با برند بی ام و به همراه یک ماشین از برند مینی، در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اراعه شده‌اند. این خودروها شامل بی ام و ۳۱۸i، بی ام و X1 SDrive، بی ام و X218i، بی ام و ۲۲۰i و مینی کانتریمن می باشند. با دقت به قوانین محدودکننده واردات ماشین به سرزمین، این خودروها از پیشرانه دولیتری توربوشارژر یا موتورهای کم‌حجم‌تر منفعت خواهند برد. همانند دوره‌های قبل واردات ماشین، شرکت پرشیا ماشین مسئولیت اراعه این خودروها و اراعه خدمات بعد از فروش به آن‌ها را بر مسئولیت خواهد داشت.

ادامه مطلب
شرایط پیش فروش سایپا اختصاصی نوروز 1403 اظهار شد + جدول

شرایط واردات ماشین برای جانبازان با حالت عادی متفاوت است و محدودیت‌های قیمتی در این قسمت کمتر می باشند. جانبازان ٧٠ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو قادر به واردات ماشین می باشند. دیگر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو می‌توانند ماشین داخل کنند. برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد سقف قیمتی ۲۵ هزار یورو درنظر گرفته شده است. این چنین سود بازرگانی برای واردات خودروی جانبازان صفر خواهد می بود. تحویل خودروی جانبازان اعم از وارداتی و داخلی به‌ترتیب برتری بر پایه فهرست اعلامی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهد شد.

واردات خودروهای گران‌تر با منفعت گیری از مجوزهای جانبازان و وجود این خودروها در بازار علتمی‌بشود تا رونق بیشتری را در قسمت واردات ماشین ناظر باشیم. تعداد بسیاری از مدل‌های محبوب که تا بحال امکان وجود در بازار را نداشتند، اکنون به‌لطف مجوزهای واردات ماشین جانبازان قابلیت اراعه در بازار را اشکار کرده‌اند. یقیناً این اراعه محدود خواهد می بود و بعد از پایان خرید همه جانبازان متقاضی، فرایند واردات به‌شکل قبل بازخواهد گشت.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی جدیدی که می‌تواند آنتی‌بیوتیک طراحی کند_رنگو
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها