امنیت در ارتفاع؛ با خرید لایف لاین از ایران سیفتی

امنیت در ارتفاع؛ با خرید لایف لاین از ایران سیفتی


کار در ارتفاعات خطر سقوط آزاد، لیز خوردن، از دست رفتن اعتدال و مشکلات جسمی را امکان پذیر به همراه داشته باشد. به کار بردن تجهیزات ایمنی در میانه کار، می‌تواند تا حد زیاد بسیاری از ابراز این خطرات جلوگیری کند. یکی از این ابزار که به نوعی ضمانت جان افراد را به جستوجو دارد و علتافزایش اعتدال، امنیت و اسایش افراد می‌ بشود، لایف لاین یا طناب ایمنی است. منفعت گیری از لایف لاین شدت و کیفیت کار در ارتفاعات را بالا برده و نقش مهمی در افزایش بازده آن خواهد داشت.

لیست تجهیزات ملزوم برای کار در ارتفاع

هرچند که ابزار ایمنی کار در ارتفاعات زیاد متنوع اند؛ اما برخی از آن‌ ها نقش اساسی را در دفع خطرات احتمالی و ابراز حوادث دارند. طراحی این ابزار طبق معمول ساده است و در میانه کار مطمعن خاطری را در کارگران تشکیل می‌ کنند. در ساخت این ابزار به فضایی که به وسیله آن ها اشغال می‌بشود اهمیت بسیاری می‌ بشود. چون اگر ابزاری فضای بسیاری را اشغال کند، نقش منفی در کیفیت و شدت کار خواهد داشت. در ادامه به بازدید سه نوع از نجات قسمت ترین ابزار ایمنی اشاره می کنیم.

ادامه مطلب
به زودی امکان انتشار آلبوم‌های تصویری مشارکتی کاربران با دوستان خود در اینستاگرام فراهم می‌شود

لایف لاین

این ابزار به طور تسمه‌هایی است که روی سینه افراد نصب می شوند. لایف لاین از یک سو به فرد و از نظر دیگر به قلابی محکم متصل است و در زمان سقوط فرد از ارتفاعات فعال می‌ بشود. یقیناً لایف لاین ماموریت های فرد دیگر نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افت گمان لیز خوردن، افزایش اعتدال، افزایش حس امنیت، افزایش شدت و کیفیت کار کارکنان از جمله مزایای منفعت گیری از لایف لاین در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی است. لایف لاین به سه صورت افقی، عمودی و متحرک نصب می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل پیکسل واچ جدید را بدون دکمه فیزیکی می سازد

کمربند ایمنی

این ابزار نیز علتجلوگیری از سقوط آزاد در افراد می‌بشود. کمربند ایمنی برای افرادی که ملزوم است زمان زمان بسیاری به طور معلق در هوا باقی بمانند، زیاد مناسب است. این کمربند امکان حرکت دارد و می‌توان آن را به سمت بالا یا پایین حرکت داد. بندهای این کمربند به طوری است که روی بالا تنه و پایین تنه نصب خواهد شد و نوعی حمایتکامل را برای فرد به وجود می‌آورند.

تور نجات

آیا می ‌دانستید که سقوط اجسام و افراد یک اتفاق شایع در ساختمان سازی محسوب می‌ بشود؟ تور نجات وسیله‌ای زیاد پرکاربرد و ایمنی قسمت است که طبق معمول برای ساختمان‌ های دارای ارتفاع بیشتر از ۸ متر منفعت گیری می‌بشود. در صورت سقوط فرد یا جسم از بالای ساختمان به علت نصب تور، گمان صدمه زیاد کم می ‌بشود‌. دلنشین است بدانید که نصب تور علتافزایش ایمنی کارگرانی که در پایین مشغول کار می باشند نیز می‌بشود.

ادامه مطلب
این محافظ نمایشگر می‌تواند گارانتی تلفنهای ردمی را باطل کند

لایف لاین، ضامن ایمنی کار در ارتفاعات

همانطور که اشاره شد، لایف لاین نقش مهمی را در افزایش ایمنی کار در ارتفاعات دارد. لایف لاین به سه صورت افقی، عمودی و متحرک وجود دارد. علت نامگذاری آن‌ها به نحوه نصب و جهت حرکت کارکنان بستگی دارد. برای نصب لایف لاین بهتر است از افراد متبحر پشتیبانی بگیرید و خودتان بدون علم این کار را نکنید. دقت داشته باشید، همان‌قدر که نصب درست لایف لاین می‌توان ضامن ایمنی شما باشد؛ نصب نادرست آن امکان پذیر آثار زیان‌بار تری داشته باشد. بعد قبل از نصب و خرید حتما این کار را به کاردان بسپارید و بعد از نصب حتما همه اتصالات را چک کنید.

خرید لایف لاین از فروشگاه ایران سیفتی

فروشگاه ایران سیفتی یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش تجهیزات ایمنی است و با اراعه خدماتی همانند مشاوره، سایت و کارشناسان کاربلد شما را در یک خرید ایمن پشتیبانی می‌کنند. در این فروشگاه انواع تجهیزات جلوگیری از برق گرفتگی و وسایل ایمنی با قیمت مناسب حاضر است.

ادامه مطلب
سخت‌ترین سپر حرارتی برای هواپیماهای مافوق صوت توسط چین گسترش یافت

سخن پایانی

لایف لاین یک ابزار پرکاربرد در سطح جهانی است. استانداردهای بین المللی کار در ارتفاعات گفتن می‌کند که لایف لاین‌های گوناگون باید از چه جنس باشند و چه کاربردی داشته باشند. کاربرد لایف لاین چیزی فراتر از تجهیزات ایمنی ساختمان است. این ابزار برای صخره نوردی و کوهپیمایی نیز منفعت گیری خواهد شد. لایف لاین در زمان ضربه فعال شده و علتجلوگیری از سقوط آزاد افراد می‌ بشود.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها