جزئیات جدیدی از پردازنده و دوربین آیفون ۱۶ آشکار شد

جزئیات جدیدی از پردازنده و دوربین آیفون 16 فاش شد


در طول چند هفته قبل اطلاعات بسیاری درمورد آیفون‌های سال ۲۰۲۴ انتشار شده است. اکنون در گزارش جدیدی جزئیات مربوط به دوربین و پردازنده سری آیفون ۱۶ آشکار شده است.

بر پایه این گزارش که مطابق حرف های‌های یک منبع چینی انتشار شده است، همه مدل‌های آیفون‌ ۱۶ از چیپست A18 Bionic منفعت خواهند برد که بر پایه فرایند ۳ نانومتری TSMC ساخته می‌بشود. پیش از این در گزارش فرد دیگر نیز حرف های‌ شده می بود که همه مدل‌های آیفون ۱۶ به گمان زیادً به تراشه A18 تجهیزخواهد شد.

این چیپست با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و دایمنسیتی ۹۴۰۰ رقابت خواهد کرد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود تا هر سه پردازنده در یک بازه وقتی شبیه از سال ۲۰۲۴ اراعه شوند. مسئله قابل‌دقت فرد دیگر که در این گزارش به آن اشاره شده، این است که سری پردازنده‌های A18 Bionic اپل انگارً از هر دو فناوری WiFi 6E و WiFi 7 حمایتمی‌کند.

ادامه مطلب
جزیره خصوصی 32 میلیون دلاری هم‌بنیان‌گذار گوگل را ببینید + عکس

در ادامه، این منبع چینی مدعی شده که A18 Bionic به گمان زیادً می‌تواند از یک دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی حمایتکند. این نوشته با گزار‌ش‌های قبلی مطابقت دارد که در آن‌ها حرف های شده می بود آیفون ۱۶ پرو مکس انگارً قرار است دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بزرگ‌تر و گسترش یافتهتری داشته باشد.

این همه اطلاعاتی است که به آن‌ها اشاره شده و با دقت به این که تا این مدت ماه‌ها تا رونمایی رسمی از سری آیفون ۱۶ زمان باقی مانده است، باید چشم به راه باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی در این باره چه اطلاعاتی به ما خواهند داد. پیش از این این چنین به وجود یک دکمه Capture تازه در آیفون‌ ۱۶ پرو اشاره شده می بود. ماه قبل نیز رندرهای جدیدی از آیفو‌ن ۱۶ پرو و آیفون‌ ۱۶ پرو مکس افشا شده بودند که برخی تغییرات جزئی آن نسبت به نسل قبلی را نشان می‌دادند.

ادامه مطلب
تایم لپس جدید بارسلونا که روند بازسازی ورزشگاه نیوکمپ را به تصویر می کشد + ویدیو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها