اپل کارمزدهای اپ استور را مطابق قانون بازارهای دیجیتال تحول می‌دهد

اپل کارمزدهای اپ استور را طبق قانون بازارهای دیجیتال تغییر می‌دهد


اپل تحت سختی اتحادیه اروپا و با مقصد تبعیت از قانون بازارهای دیجیتال تغییراتی را در ساختار کارمزدها در اپ استور تشکیل خواهد کرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه مطبوعاتی اپل مشخص می کند تغییرات گسترده‌ای در سیاست‌های اپ استور تشکیل خواهد شد. این شرکت تصمیم دارد از قانون بازارهای دیجیتال مربوط به اتحادیه اروپا تبعیت کرده و به همین علت این تغییرات را اعمال کند. تغییرات مورد نظر با انتشار کردن نسخه تازه ios در ماه مارس اراعه شده و در اتحادیه اروپا نیز در دسترس خواهد می بود.

پیش از این اپل برای خریدهای درون برنامه‌ای کارمزد ۳۰ درصدی را تعیین کرده می بود. با تشکیل تغییرات تازه برنامه های آیفون در اتحادیه اروپا و خریدهای درون برنامه‌ای با کارمزد ۱۷ درصدی انجام می‌بشود. این چنین در صورتی که اپ‌ها از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای مربوط به اپل منفعت گیری کنند باید کارمزد ۲۰ درصدی پرداخت کنند.

ادامه مطلب
اپل هدست ویژن پرو ارزان را با تراشه آیفون می‌سازد

این چنین اپل برای کسب و کارهای کوچک کمیسیون ۱۰ درصدی به جای ۱۵ درصدی تعیین کرده است. در صورتی که این کسب و کارهای کوچک از سیستم پرداخت اپل منفعت گیری کنند این مبلغ تا ۱۳ درصد خواهد شد. اپل طی تغییرات انجام شده یک کارمزد تازه به نام Core Technology Fee معارفه کرده است که به اپ های محبوب و خاص تعلق دارد. گسترش دهندگان موظف می باشند به ازای منفعت گیری از این اپلیکیشن‌ها به شکل کارمزد به اپل پول پرداخت کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امنیت سایبری کاربران اتحادیه اروپا با وضع قوانین تازه زیاد تر می‌بشود



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها