بنز بهتر است یا بی ام و؟ قیاس خودروسازان برتر

بنز بهتر است یا بی ام و؟ مقایسه خودروسازان برتر


بی شک اکثر افرادی که با فضای ماشین و خودروسازی آشنایی دارند بر این نوشته واقف می باشند که برند بنز و بی ام و دو غول در صنعت خودروسازی در سراسر دنیا می باشند. این برندهای محبوب امروزه خودروهای لوکس را در بازار به مشتریان خود اراعه می‌کنند، بر این مبنا امکان پذیر که سوالی مهم در ذهن شما شکل گیرد که بنز بهتر است یا بی ام و؟ در این عرصه باید پارامترهای مختلفی مورد بازدید قرار گیرد تا بتوانید خودروی دلخواه خود را خریداری کرده و از امکاناتی که در زمان رانندگی اراعه می‌دهد لذت ببرید.

بنز بهتر است یا بی ام و؟ مقایسه خودروسازان برترنبرد برندها، بنز یا بی ام و؟

نبرد برندهای بنز و بی ام و را این روزها می‌توان در عرصه‌های گوناگون همچون تکنولوژی، طراحی بصری، ایمنی و … مشاهده کرد. در چندین دهه تازه مشاهده می‌کنیم که دو برند آلمانی بنز و بی ام و رقابت شدیدی در بازار داشته و حتی تعدادی از نمادین‌ترین خودروهای تاریخ را نیز به چرخه تشکیل داخل کرده‌اند. در نگاه جامع و سطحی هر دو برند دارای فناوری و تکنولوژی‌های پیچیده و فوق العاده‌ای می باشند، به همین علت بهتر است برای خرید اطلاعات خود را افزایش دهید تا فهمید شوید که کدام برند قابل اعتمادتر بوده و این چنین قیمت بیشتری برای پرداخت پول دارد.

ادامه مطلب
رندرهای آشکار شده از پیکسل ۹ گوگل ماژول دوربین بازطراحی شده را نشان می دهد

بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟

در جواب به سوال بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟ باید او گفت که در ابتدا باید به مقصد خود از خرید ماشین مراجعه کنید. بنز و بی ام مدام فلسفه متمایزی برای اراعه ماشین به مشتریان داشته‌اند از این رو از زمان تاسیس تا کنون توانسته‌اند دقت تعداد بسیاری از علاقه مندان ماشین را به سوی خود جلب کرده و به شهرت جهانی دست یابند. اگر به جستوجو ظرافت، راحتی و پیچیدگی هستید بهترین انتخاب برای شما بنز است که فضایی مجلل و فناوری پیشرفته برایتان به ارمغان آورده است.

در روبه رو بی ام و تلاش داشته مدام بر کارکرد و دینامیک رانندگی تمرکز داشته باشد، بر این مبنا خودروهای طراحی شده توانایی رانندگی با شوق بیشتری را برایتان فراهم خواهند کرد. راحتی و در عین حال لوکس بودن نیز یکی از مزایای مهم در MBV به شمار خواهد رفت. امکان پذیر که برای خرید این چنین ماشین‌های لاکچری و گران قیمتی نتوانید هزینه بالای آن را بپردازید به همین علت در صورت اجاره ماشین با کمترین قیمت این امکان را خواهید داشت تا لذت منفعت گیری از بنز و بی ام و را توانایی کنید.

ادامه مطلب
به زودی امکان انتشار آلبوم‌های تصویری مشارکتی کاربران با دوستان خود در اینستاگرام فراهم می‌شود
آخرین مطالب

بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟

قیاس بنز و بی ام و در تکنولوژی

از پارامترهای مهم برای خرید، قیاس بنز و بی ام و در تکنولوژی است. بدون داشتن فناوری و تکنولوژی مناسب قادر نیستید که از اتومبیل‌های لوکس این دو برند به بهترین شکل منفعت گیری کنید. تکنولوژی که مشتریان بسیاری را به سوی خرید مرسدس بنز سوق می‌دهد را باید Mbrace در نظر داشته باشیم که یک سیستم فناوری کامل بوده که همه ویژگی‌های امنیتی و کاربردی را برای کاربر مهیا می‌سازد. بر این مبنا می‌توانید تکه‌های گوناگون ماشین را با منفعت گیری از تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

ادامه مطلب
تازه ترین تکنولوژی های پزشکی که دنیا را دگرگون کردند!

از جهت دیگر نگاهی به بی ام و خواهیم انداخت که به فکر رفاه کاربران است در نتیجه از نمایشگر مجازی Head-Up منفعت مند شده که یک آپشن خلاقانه و دلنشین خواهد می بود. این چنین سیستم iDrive نیز کنترل کامل اتومبیل را مسئولیت دار بوده و به کنترل صدا و حرکت نیز تجهیزاست که این کار شما را برای خرید بنز یا بی ام و سخت کرده خواهد کرد.

سنجش مقدار ایمنی در بنز و بی ام و

خوشبختانه بنز و بی ام و همه فناوری‌ها برای ارتقا سیستم ایمنی را در خودروهای خود بکار برده‌اند در نتیجه نیاز نیست دلواپس این مورد باشید. در عرصه سنجش مقدار ایمنی در بنز و بی ام و باید بگوییم که مرسدس بنز از فناوری PRESAFE منفعت گیری کرده تا هنگامی گمان ابراز تصادف بالا است، ترمزها به طور خودکار فعال شوند که این نوشته گمان تصادف‌های جدی را به مقدار قابل توجهی افت داده است. وجود Night View Assist علتشده است تا در زمان شب نیز کنترل مناسبی روی ماشین داشته باشید. برای بازدید سطح ایمنی اجاره بنز به طور روزانه فراهم شده تا بتوانید ۲۴ ساعت به طور کامل از خدمات اتومبیل‌های بنز منفعت مند شوید.

ادامه مطلب
به روز رسانی آیفون‌های اپل از ماه آینده به طور خودکار و در جعبه انجام می‌شود_رنگو

همانند هر برند معتبر دیگر BMV نیز از سیستم‌های ایمنی مختلفی برای ماشین منفعت گیری می‌کند. از جمله بهترین سیستم‌های این برند در خودروها باید به Lane Keep Assist و Blind Spot Monitoring اشاره کنیم. مسئله قوتی که در بی ام و وجود دارد جنس قوی بدنه آن است که سطح ایمنی را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است.

سنجش میزان ایمنی در بنز و بی ام و

قیاس بنز و بی ام و بر پایه کارکرد  

وقتی که سخن بگویید از کارکرد به بین می‌آید باید بگوییم که هر دو برند بنز و بی ام و تلاش کرده‌اند تا خودرویی کارکرد محتوا را به مشتریان اراعه کنند. در نتیجه شرایطی را تشکیل ساخته‌اند تا همه افراد بهترین رانندگی طول زندگی خود را توانایی کنند. تحقیقات انجام شده مشخص می کند که خودروهای بی ام و نسبت به بنز سبک‌تر می باشند در نتیجه برای رانندگی تهاجمی مناسب‌تر خواهند می بود ولی در حوزه کارکرد موتور باید بگوییم که مرسدس بنز در صدر جدول قرار گرفته است چرا که در زمان رانندگی مانور بیشتری را در اختیار قرار داده است. به منظور توانایی رانندگی با بهترین برندهای خودروسازی در دنیا برای علاقه مندان شرایط اجاره بی ام و به طور هفتگی نیز تشکیل شده است تا بتوانید چندین روز را با این ماشین از رانندگی کردن لذت ببرید.

ادامه مطلب
سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا از بدنه تیتانیومی و دوربین چهار منشوری استفاده کرده است

مقابله بنز و بی ام و بر سبک طراحی

یکی از با اهمیت ترین پارامترهایی که در زمان انتخاب ماشین بین برند بنز و بی ام و امکان پذیر با آن رو به رو شوید سبک طراحی است. این نوشته به سلیقه افراد نیز بستگی خواهد داشت. در حوزه سبک طراحی باید به این نوشته اشاره داشته باشیم که هیچ خودروی بنز یا بی ام و نسبت به فرد دیگر برتری ندارد و تنها ظاهر اتومبیل‌ها بایکدیگر تفاوت دارند. اصولا برند بنز تلاش می‌کند تا خودروهایی که زرق و برق بیشتری دارند را در اختیار مشتریان خود قرار دهد در صورتی که در سبک طراحی بی ام و تمایل زیاد تر به سمت راحتی و ارگونومیک بودن ماشین سوق اشکار کرده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها