جزیره خصوصی ۳۲ میلیون دلاری هم‌بنیان‌گذار گوگل را ببینید + عکس

جزیره خصوصی 32 میلیون دلاری هم‌بنیان‌گذار گوگل را ببینید + عکس


«لری پیج»، مدیرعامل اسبق گوگل، انگارً بی‌سروصدا یک جزیره خصوصی با قیمت ۳۲ میلیون دلار را به مجموعه دارایی‌های خود اضافه کرده است.

مطابق اسنادی که توسط بیزینس اینسایدر بازدید شده، پیج در سال ۲۰۱۸، ۳۲ میلیون دلار برای خرید جزیره Cayo Norte در ۳۶ کیلومتری شرق پورتوریکو هزینه کرده است. با مساحتی نزدیک به ۳۰۰ هکتار، Cayo Norte بزرگ‌ترین جزیره خصوصی پورتوریکو محسوب می‌بشود. در ادامه گزارش حرف های‌ شده که پیج جزیره را با منفعت گیری از همان LLC (شرکت مسئولیت محدود) خریداری کرده است که قبلاً برای خرید جزایر دیگر از آن پشتیبانی گرفته می بود.

درمجموع، لری پیج از اقیانوس آرام جنوبی گرفته تا دریای کارائیب، پنج جزیره در سراسر جهان دارد. او این چنین جزیره فرد دیگر با نام Lollik Islands را در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۲۳ میلیون دلار خریداری کرد که در مجاورت جزیره تازه خریداری‌شده Cayo Norte قرار دارد.

ادامه مطلب
محققان موجودات کاملاً ناشناخته‌ای در دستگاه گوارش انسان کشف کردند

تا این مدت اشکار نیست پیج که سال ۲۰۱۹ از گوگل جدا شد، چه هدفی از خرید Cayo Norte دارد. مردم محلی به اینسایدر اظهار کرده‌اند که از زمان خرید جزیره هیچ نشانه‌ای از گسترش در آن مشاهده نکرده‌اند. بااین‌حال، گزارش‌هایی از فرود چند هلیکوپتر در آن وجود دارد.

دقت حافظان محیط‌زیست به جزیره بنیانگذار گوگل

درهمین‌حال، حافظان محیط زیست به این مسئله دقت دارند که پیج طبیعت Cayo Norte را مختل نخواهد کرد، چون قیمت اکولوژیکی بالایی برای منطقه دارد و درصورت مختل‌شدن می‌تواند علتتخریب اکوسیستم منطقه بشود.

ادامه مطلب
Лучшие Азиатские Коэффициенты, Ставки На Спорт И Игры Казин

«مری آن لاکینگ»، مدیر سازمان حفاظت از مرجان NGO CORALations، به اینسایدر او گفت: «امید ما این است که این مرد جزیره را به‌گفتن یک ملک اندوخته‌گذاری برای گسترش و ویرانی نمی‌خواهد. اگر بتوان از آن همراه با ساحل شمالی Culebra محافظت کرد، ایده‌آل خواهد می بود. قیمت محافظت از این چنین منطقه‌ای، دیدن آن تأثیرات نیست. به این علت بهتر است آن را همان گونه که هست، با پوشش گیاهی که وجود دارد نگه داری کنیم.»



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها