پژو پارس با استاندارد ۸۵گانه به خط تشکیل بازمی‌گردد!

پژو پارس با استاندارد 85 گانه


ایران‌ماشین در نیمه دوم سال ۱۴۰۲، خبرداد که تشکیل پژو پارس تا آخر سال متوقف می‌بشود. این شرکت حتی سورن پلاس XU7P‌ را به‌گفتن محصول جانشین پژو پارس درنظر گرفت. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که ایران‌ماشین تصمیم ندارد محصول پول‌ساز خود را کنار بگذارد. با توافق ایران‌ماشین و سازمان استاندارد، پژو پارس با استاندارد ۸۵گانه از سال آینده به تشکیل خواهد رسید. این خبر را «منوچهر منطقی»، معاون وزیر صمت اظهار کرده است.

به حرف های منوچهر منطقی، ماشین پارس به همه افرادی که در سامانه یکپارچه خواهان خرید این محصول بودند، تحویل داده خواهد شد. منطقی در ادامه افزود: «این ماشین قیمت مناسبی دارد و مردم نیز آن را می‌پسندند؛ به این علت بهتر است که به‌جای توقف تشکیل پارس، این ماشین را به‌روزرسانی کنیم. درنتیجه از سال آینده پژو پارس با استاندارد ۸۵گانه به تشکیل خواهد رسید.»

ادامه مطلب
Lessons Microsoft Excel 2019 Basic

پژو پارس با استاندارد ۸۵ گانه، بازمانده نسل خودروهای محبوب

به‌نظر نمی‌رسد که کاربران با شنیدن این خبر شوکه شده باشند، چرا که پژو پارس، سورن پلاس و دنا پلاس هر سه بر پایه یک پلتفرم تشکیل خواهد شد؛ اگر امکان تشکیل سورن پلاس XU7P و دنا پلاس با سیستم‌های ایمنی تازه وجود داشته باشد، تشکیل پژو پارس با استاندارد ۸۵گانه نیز مقدور است. به‌نظر می‌رسد که برنامه ایران‌ماشین برای جانشین‌کردن پژو پارس محبوب با خودروهای ملی نظیر سورن پلاس XU7P و دنا پلاس پیروزی‌آمیز نبوده است. طی سال قبل، ایران‌ماشین پژو ۲۰۶ را از سبد محصولات خود کنار گذاشت تا به‌جای آن پژو ۲۰۷ با موتور TU3 و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را جانشین کند.

پژو پارس اکنون آخرین بازمانده از نسل خودروهای محبوب و پرفروش ایران‌ماشین طی دهه ۱۳۹۰ و ۱۳۸۰ است. پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، سمند LX و پژو ۲۰۶ صندوقدار تا بحال از خطوط تشکیل این شرکت خارج شده‌اند تا با محصولاتی گران‌تر جانشین شوند، بااین‌حال پژو پارس هم چنان در روبه رو فرایند جایگزینی مقاومت می‌کند!

ادامه مطلب
شرکت eBay نزدیک به هزار نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها