استخراج اعضای گروه تلگرام چطور انجام میشود؟

استخراج اعضای گروه تلگرام چگونه انجام میشود؟


بدون شک کارایی و قابلیت‌های مطلب‌رسان تلگرام برکسی پوشیده نیست. مطلب‌رسانی که هر روز میزبان ده‌ها هزار کاربر ایرانی است و داده‌ها، مطلب‌ها، عکس‌ها و تصاویر را از افرادی به افراد دیگر ارسال می‌کند. اگر در حوزه تبلیغات و بازاریابی فعال باشید، از تاثیرات آن نیز غافل نیستید. جایی که گروه‌ها و کانال‌ها به راحتی به یک پلتفرم تبلیغات قوی تبدیل خواهد شد. اما همه این قوت را مدیون اعضای فعال آن‌ها هستیم. این اعضای یک گروه می باشند که کارایی و بازدهی آن را در فروش و تبلیغات افزایش خواهند داد و به طور مستقیم بر روی آن تاثییر می‌گذارند. اگر به فکر تاسیس یک گروه برای کسب و کار خود هستید یا حتی در حال گسترش گروه‌کاریتان هستید، می‌توانید از ترفند استخراج اعضای گروه تلگرام مرتبط یا شبیه با عرصه کاری خود منفعت گیری کنید. اما چطور می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام داد؟ راه حل را در این نوشته اشکار خواهید کرد.

ادامه مطلب
منفعت گیری از هوش مصنوعی برای تشخیص اوتیسم از طریق شبکیه چشم با دقت ۱۰۰ درصدی

استخراج اعضای گروه تلگرام چیست؟

گروه‌های تلگرامی با اعضایی که دارند قیمت اشکار می‌کنند. بدون شک هرچه یک گروه اعضای فعال‌تری داشته باشند، زیاد تر می‌توان از آن گروه برای تبلیغات و افزایش درآمد منفعت گیری کرد. این این چنین گروه‌هایی روال افزایش درآمد را تسریع بخشیده و اعتباری هم برای برند خود محسوب خواهد شد.

اگر مقداری جستجو کنید، می‌توانید در حوزه کاری مرتبط یا شبیه خود این چنین گروه‌هایی با این چنین اعضایی را اشکار کنید. تبادل اعضا یا استخراج اعضای گروه تلگرام کار رایجی است و می‌توانید در این گروه‌ها انجام دهید.

شما می‌توانید اطلاعاتی همانند آی دی و شماره همراه اعضای این گروه‌ها را استخراج کرده و به گروه‌/گروه‌های خود اضافه کنید. این همان استخراج اعضا از گروه تلگرام و اضافه کردن آن به گروه‌های دیگر است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ناسا آخر کار هلیکوپتر نبوغ در مریخ را تایید کرد

مزیت‌های تهیه یک لیست از اعضای گروه تلگرام مرتبط

استخراج اعضای گروه تلگرام مزیت‌های اختصاصی‌ای برایتان به همراه خواهد داشت. از با اهمیت ترین مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱: داشتن یک دیتابیس قوی

با استخراج اعضایی که در گروه‌های تلگرامی فعالیت دارند، یک دیتابیس قوی از آی دی و شماره تلفن افرادی دارید که واقعی بوده و فعال می باشند. داشتن این چنین دیتابیسی به شما امکان منفعت گیری از آن در قسمت‌های گوناگون و فعالیت‌های گوناگون تبلیغات کاریتان را می‌دهد.

۲: افزایش شدت در بازدهی تبلیغات

تبلیغات یکی از مواردی است که در زمان زمان کوتاهی شما را به مقصد‌تان می‌رساند. داشتن یک لیست از اعضای گروه تلگرام مرتبط با حوزه کاری یا حتی شبیه، می‌تواند شما را حتی سریع تر هم به مقصد خودتان رساند.

ادامه مطلب
دولت فرانسه خواستار توقف فروش آیفون ۱۲ به دلیل تشعشعات بیش از حد مجاز شد

۳: افزایش اعتبار گروه کاری

اعتبار گروه کاری شما با اعضای فعال آن سنجیده می‌بشود. داشتن این چنین لیستی به شما پشتیبانی می‌کند گروه کاری خود را تحکیم کرده و یک گروه فعال و معتبر از نظر تبلیغات و جذب اعضای دیگر و … داشته باشید.

۴: داشتن فالوورهای کاملا واقعی در تلگرام

اگر همین اکنون هم سری به اینترنت بزنید، می‌توانید فالوورهای فیک خریداری کنید. اما فالوورهای فیک نمی توانند سودی برایتان داشته باشد. فالوورهای فیک حتی بعضی اوقات می‌توانند برای کسب و کارهایتان صدمه‌زا باشد. یک لیست از اعضای گروه تلگرام که با حوزه کاریتان مرتبط است یعنی داشتن فالوورهای واقعی و کاملا سودمند.

۵: بدون نیاز به خرید ممبر تلگرام

با استخراج اعضای گروه تلگرام، دیگر نیازی به خرید اعضا اشکار نمی‌کنید.

چطور می‌توان اعضای یک گروه تلگرام را استخراج کرد؟

به دو صورت می‌توانید اعضای یک گروه تلگرام را استخراج کنید.

ادامه مطلب
واتساپ به زودی به رابط کاربری جدیدی در قسمت استاتوس تجهیزمی‌بشود

۱: به طور دستی

اولین راهی که قطعا به ذهنتان می‌رسد باز کردن یک شیت اکسل و داخل کردن دستی همه اسم‌ها، آی دی‌ها و شماره تلفن‌ها است. راهی که زیاد زمان‌بر، خسته‌کننده و طویل است. بعضی اوقات حتی امکان نادرست نیز در آن وجود دارد. حتی نمی‌توانید تشخیص دهید کاربری که ثبت می‌کنید فیک یا واقعی است.

۲: منفعت گیری از ابزار

روش دومی که حرفه‌ای‌ها از آن منفعت گیری می‌کنند، منفعت گیری از ابزارها و ربات‌هایی است که در مختصر‌ترین زمان ممکن یک لیست از اعضای گروه تلگرام برایتان تشکیل می‌کند. ربات استخراج اعضای گروه تلگرام کاربر مجازی ابزاری است که دقیقا به این منظور طراحی شده است. در ادامه زیاد تر در رابطه آن توضیح خواهیم داد.

نحوه کارایی ربات استخراج اعضای گروه تلگرام کاربر مجازی

ربات استخراج اعضای گروه تلگرام کاربر مجازی طوری طراحی شده تا در مختصر‌ترین زمان ممکن اعضای گروه تلگرام را استخراج می‌کند. به این صورت که شماره تلفن، اسم و آی دی تلگرام فرا را داخل یک فایل اکسل لیست کرده و ذخیره می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید همه اعضای استخراج شده یا تنها تعداد محدودی از آن‌ها به گروه خود اضافه کرده و از مزیت‌های وجود ممبرهای واقعی گروه تلگرام خود منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
کاربران تلگرام امکان شخصی‌سازی کانال‌ها و حذف بعد عرصه عکس‌ها را خواهند داشت

سخن پایانی

اعضای گروه تلگرام اعتبار واقعی آن گروه می باشند. اعضای واقعی و فعالی که به سودآوری و افزایش درآمد شما پشتیبانی می‌کنند. در این نوشته در رابطه این که این اعضا چه مقدار مهم‌ می باشند و چطور می‌توانید آن‌ها را به گروه خود اضافه کنید سخن بگویید کردیم. این چنین شما را با نحوه استخراج اعضای گروه تلگرام آشنا کرده و راه‌های انجام و مزیت‌هایش را نیز گفتن کردیم. امیدواریم بتوانید در زمان زمان کوتاهی اعضای مد نظر را به گروهتان اضافه کرده و به درآمد برسید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها