برخی خریداران هدست ویژن پرو درحال برگرداندن آن به اپل می باشند

برخی خریداران هدست ویژن پرو درحال برگرداندن آن به اپل هستند


گزارش تازه بیزنس اینسایدر حاکی از آن است که برخی از خریداران ویژن پرو درحال برگرداندن این هدست به اپل می باشند. آن‌ها انگارً نتوانسته‌اند با مشکلات گوناگون این محصول ازجمله وزن سنگین، کیفیت پایین حالت Passthrough و قیمت بالای آن کنار همراه شوند. از طرف دیگر، انگارً برخی‌ها فقطً برای آزمایش این هدست آن را خریده بودند و از ابتدا تصمیم داشتند این دستگاه را بعد بدهند.

بیزنس اینسایدر می‌گوید وقتی که اراعه هدست ویژن پرو اغاز شد، علاقه‌مندان برای این خرید دستگاه در فروشگاه‌های اپل صف بستند، اما اکنون بعد از نزدیک به دو هفته، عده‌ای از آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که این هدست ۳۵۰۰ دلاری را به اپل برگردانند.

تحمل وزن سنگین ویژن پرو در طویل‌زمان دشوار است

یکی از مشکلات بزرگ ویژن پرو طراحی و وزن سنگین آن است. «فرزاد مصباحی» که در کانال یوتوب خود با ۱۰۰ هزار جستوجو‌کننده درمورد فناوری ویدیو می‌سازد، می‌گوید قراردادن این دستگاه روی سر و صورت، حتی اگر به‌درستی انجام بشود، می‌تواند حس نامطلوبی داشته باشد. او می‌گوید فکر نمی‌کند که بتواند برای زمان طویل به همان شکلی که مردم با تلفنها و کامپیوترها کار می‌کنند، از این هدست منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
گلکسی زد فولد 6 به گمان زیادً اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیومی خواهد بود_رنگو

«کالین مایکل» شخص فرد دیگر است که خودش را یک نرد اپل می‌داند و در ویدیویی در یوتوب خود توضیح داده است که چرا ویژن پرو را برمی‌گرداند. او می‌گوید وزن این دستگاه یک بار اضافه و ملموس است. او باور دارد که برداشتن قدم‌های اضافه برای انجام کارهایی که با آیفون و مک نیز قابل انجام می باشند، برای منفعت گیری از این هدست منطقی نیست.

برخی کاربران ردیت نیز مدعی‌اند که ویژن پرو را بعد داده‌اند، چون قراردادن این دستگاه روی سر و کارکردن با آن راحت نیست.

ادامه مطلب
چه وقتی از سال به کجا سفر کنیم؟

قسمت فرد دیگر از ناامیدی کاربران به ویژگی Passthrough مربوط می‌بشود. مصباحی در صفحه ایکس خود نوشته است که نمایش اپ‌ها در محیط دنیای واقعی به‌قدر کافی خوب نیست و محیط حوالی او وضوح مناسبی ندارد. او ادعا می‌کند که نگاه‌کردن به جهان واقعی از داخل این هدست در اکثر شرایط نوری گوناگون دشوار است و کیفیت پایینی دارد.

مایکل از میدان دید هدست ویژن پرو نیز انتقاد کرده است. او می‌گوید برای مشاهده زیاد از عناصر حاضر در نمایشگر باید سر خود را تکان دهد، چون دور صفحه حاشیه‌های مشکی زیاد بزرگی وجود دارد که ۱۰ تا ۲۰ درصد محیط را اشغال می‌کند. او این چنین مدعی است که هنگامی صفحه مک‌بوک خود را به هدست منتقل می‌کند، مشاهده آیکون‌های پایین نمایشگر لپ‌تاپ سخت می‌بشود.

قیمت بالای هدست اپل مانع بزرگی برای خریداران است

عده‌ای از کاربران باور دارند که اپل ویژن پرو قابلیت‌های بی همتا بسیاری ندارد که قیمت هنگفت ۳۵۰۰ دلاری آن را توجیه کند. یک یوتوبر به‌نام «کین سوتر» می‌گوید تا این مدت ازمایش ها و محتواهای متنوع بسیاری خلق نشده است که قیمت صرف هزینه ۳۵۰۰ دلاری برای منفعت گیری از این دستگاه را داشته باشد.

ادامه مطلب
باتری‌های فاقد کبالت با هزینه کمتر، آینده صنعت ماشین را منقلب می‌کنند

از نظر دیگر، برخی مشتریان هم اذعان کرده‌اند که فقطً ویژن پرو را خریده بودند تا آن را امتحان کنند و سپس بعد بدهند. یکی از آن‌ها به‌نام «مت اشنایدر» می‌گوید: «اپل دیوانه است اگر فکر می‌کند که من حاضرم بابت این دستگاه ۴۰۰۰ دلار هزینه کنم.»



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها