برخی خریداران ویژن پرو به جستوجو مرجوع کردن آن به اپل می باشند

برخی خریداران ویژن پرو به دنبال مرجوع کردن آن به اپل هستند


برخی خریداران اظهار کردند به علت وجود مشکلاتی از قبیل قیمت بالا و وزن سنگین تصمیم دارند هدست ویژن پرو را به این شرکت بازگردانند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی که اخیراً توسط بیزینس اینسایدر انتشار شده است مشخص می کند برخی خریداران ویژن پرو از این هدست ناخشنود بوده و تصمیم دارند آن را به اپل بعد بدهند. از جمله دلایلی که کاربران با آن روبه رو شدند وزن سنگین کیفیت پایین حالت Passthrough و قیمت بالای این هدست بوده است. به نظر می‌رسد کاربران نتوانستند با این مشکلات کنار آمده و تصمیم دارند آن را به شرکت مهم مرجوع کنند. این چنین برخی از کاریران از ابتدا تنها تصمیم آزمایش این هدست را داشته و اکنون به جستوجو مرجوع کردن آن می باشند.

ادامه مطلب
با قابلیت های مهم آیفون 15 که به تازگی رونمایی شده آشنا شوید

به حرف های بیزینس اینسایدر در زمان اراعه هدست ویژن پرو علاقمندان به خرید در صف‌های فروشگاه‌های اپل وجود داشتند اما بعد از نزدیک به دو هفته برخی از آنها به جستوجو مرجوع کردن این هدست ۳۵۰۰ دلاری می باشند. از با اهمیت ترین مشکلات ویژن پرو طراحی و وزن سنگین آن است. یکی از کاربران در یوتیوب خود این دستگاه را روی سر و صورت قرار داده و اظهار کرده در صورتی که قرارگیری آن به درستی روی سر انجام بشود باز هم حس نامطلوبی تشکیل خواهد کرد. به حرف های وی فکر نمی‌بشود امکان قرارگیری آن برای زمان طویل به همان شکل روی سر وجود داشته باشد. این چنین افرادی که با گوشی و کامپیوتر به طور مداوم کار می‌کنند امکان منفعت گیری از این هدست را نخواهند داشت.

ادامه مطلب
به روز رسانی آیفون‌های اپل از ماه آینده به طور خودکار و در جعبه انجام می‌شود_رنگو

یکی دیگر از کاربران به نام کالین مایکل در ویدیویی در یوتیوب علت مرجوع کردن ویژن پرو را توضیح داده است. وی در این ویدیو حرف های است وزن این دستگاه یک بار اضافه و ملموس محسوب می‌بشود. انجام برخی قدم‌های اضافه با منفعت گیری از این هدست در حالی که می‌توان با آیفون و مک نیز آنها را انجام داد چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها