گسترش آیفون تاشدنی توسط اپل به تعلیق درآمد

توسعه آیفون تاشدنی توسط اپل به تعلیق درآمد


گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق گسترش آیفون تا شدنی توسط اپل انتشار شده که نشان خواهند داد به گمان زیادً ضعف نمایشگرهای سامسونگ علت این کار بوده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل گسترش آیفون‌های تو شدنی را به حالت تعلیق درآورده و اشکار نیست چه وقتی مجدداً ساخت آنها را از سر بگیرد. مطابق پستی که یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو انتشار کرده است به گمان زیادً این شرکت نتوانسته با شرکت‌های تامین کننده نمایشگر به توافق برسد. چون اپل استانداردهای سختگیرانه‌ای را برای شرکت‌های تامین کننده در نظر گرفته است و آنها باید این استانداردها را پشت سر بگذارند. در حالی که شرکت‌های تامین کننده موفق به اراعه این استانداردها نشدند اکنون گسترش این نوع از آیفون به حالت تعلیق درآمده است.

ادامه مطلب
به زودی کاربران امکان حذف اپلیکیشن ها در گوگل پلی را از راه دور خواهند داشت

اپل از سال ۲۰۱۶ تا بحال به جستوجو تحقیق و گسترش و این چنین آزمایش تلفنهای تا شدنی مدل‌های رقیب بوده است. یکی از تامین کنندگان مهم پنل تلفنهای آیفون شرکت سامسونگ است که پیش از این پنل‌هایی را برای آیفون و آیپد در اختیار اپل قرار داده می بود. انگار پنلی که سامسونگ برای تلفنهای تاشوی اپل ساخته است در تاثییر آزمایش‌های دقیق توسط اپل از کار افتاده‌اند و این نوشته علتشده تا اپل پروژه مربوط به ساخت این نوع از آیفون‌ها را تا زمان نامشخصی عقب بیندازد.

پیش از این در گزارش‌هایی اظهار شد اپل در حال کار روی دو نوع گوشی آیفون با فرم فکتور پوسته صدفی است. هممچنین در این گزارش‌ها آمده می بود در صورتی که آزمایشات سختگیرانه اپل روی تلفنهای ساخته شده به درستی انجام نشود امکان پذیر کل پروژه منحل بشود.

ادامه مطلب
باتری لیتیومی محققان هاروارد بعد از ۲ دقیقه شارژ تا دهه‌ها دوام می‌آورد
آخرین مطالب

در صورتی که اپل موفق به ساخت تلفنهای تازه تا شدنی باشد به گمان زیادً اراعه آن همراه با قیمت‌های زیاد زیاد خواهد می بود. منبع انتشار کننده این خبر که سابقه خوبی در افشاگری نداشته است تا این مدت به طور قطعی نمی‌تواند در رابطه لغو این پروژه به طور کامل خبر رسانی کند. این چنین تا این مدت اشکار نیست پروژه آیپد تاشدنی اپل در چه مرحله‌ای قرار داشته و آیا ساخت آن نیز همانند آیفون تا شدنی محتمل است یا خیر.

ادامه مطلب
افشای جزئیات جدیدی از پردازنده و دوربین سری آیفون ۱۶



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها