افشای برخی مشخصات اساسی از گلکسی زد فولد ۶

افشای برخی مشخصات اساسی از گلکسی زد فولد ۶


در حالی که گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ در تیر یا مرداد سال آینده معارفه خواهد شد، برخی مشخصات آن هم اکنون آشکار شده است.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ به گمان زیادً گوشی گلکسی زد فولد ۶ را در تیر یا مرداد سال آینده به گفتن گوشی تاشو تازه معارفه خواهد کرد. پیش از این عمل گزارش‌های جدیدی در رابطه مشخصات این دستگاه انتشار شده که برخی تغییرات زیاد جزئی آن را نسبت به گلکسی زد فولد ۵ مشخص می کند. یقیناً ویژگی‌های اضافه شده به این گوشی می‌تواند علتبه چالش کشیدن رقبای سامسونگ در بازار بشود.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس خبرداد به گمان زیادً گلکسی زد فولد ۶ امکان حمایتاز قلم S Pen را نخواهد داشت. این چنین به حرف های این منبع دستگاه تازه مقداری باریک‌تر شده و با دقت به این نوشته عدم حمایتاز قلم نیز مقداری منطقی به نظر می‌رسد. مطابق ادعای این منبع زد فولد ۶ قرار است در حالت تا شدن تنها ۱۱ میلی‌متر ضخامت داشته باشد که نسبت به گوشی نسل قبلی خود با ضخامت ۱۳.۴ میلیمتری، باریک‌تر خواهد می بود.

ادامه مطلب
لباس رباتیک جدیدی که می‌تواند به بیماران پارکینسون پشتیبانی کند

این چنین مطابق شایعه ها انتشار شده گوشی تازه نسبت به قبلی سبک‌تر بوده و با وجود منفعت گیری از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی که نسبت به نسل قبلی ۲۰۰ میلی آمپر ساعت زیاد تر است، هم چنان وزن کمتری خواهد داشت.

این چنین‌ در گزارشات تایید نشده اظهار شد زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل عریض‌تر است. یکی از منبع های دیگر در این صنعت خبرداد نمایشگر خارجی گوشی تاشو سامسونگ نسبت عکس ۲۰ به ۹ خواهد داشت. نمایشگر داخلی نیز نسبت عکس ۱.۰۸ به ۱ را اراعه می‌کند. این چنین به گمان زیادً نمایشگر بیرونی به ۶.۴ اینچ افزایش اشکار کند. مسئله قابل دقت در رابطه این گوشی قرارگیری گوشه‌های گرد و نرم به جای لبه های تیز در نسل قبلی است. در رابطه دوربین‌های این دستگاه نیز ادعا شده همان سنسورهای مهم مدل قبلی در این گوشی نیز مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
دستگاه مفهومی انعطاف پذیر لنوو می‌تواند به گفتن گوشی یا ساعت هوشمند منفعت گیری بشود



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها