نسل تازه لپ‌تاپ‌های لنوو با پردازنده‌های Core Ultra معارفه شدند

لپ‌تاپ‌های لنوو


لنوو در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ از چندین لپ‌تاپ تازه رونمایی کرد که شامل نسل تازه تینک‌پد سری T‌ و تینک‌بوک می‌بشود. لنوو این لپ‌تاپ‌ها را AI PC نام‌گذاری کرده است؛ چرا که همه آن‌ها از دکمه اختصاصی مایکروسافت کوپایلوت در کیبورد خود منفعت می‌برند و می‌توانید مستقیماً به این دستیار دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی اشکار کنید.

لپ‌تاپ‌های تازه لنوو شامل مدل‌های استاندارد و هیبریدی می‌بشود که در زیر نام آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  1. نسل پنجم تینک‌پد T14
  2. نسل سوم تینک‌پد T16
  3. نسل دوم لپ‌تاپ هیبریدی تینک‌پد X12
  4. نسل چهارم لپ‌تاپ هیبریدی تینک‌بوک ۱۴

مشخصات لپ‌تاپ‌های تازه لنوو

همه لپ‌تاپ‌های بالا به تازه ترین پردازنده‌های اینتل موسوم به Meteor Lake تجهیزشده‌اند و از پردازنده‌های سری Core Ultra منفعت می‌برند. انتظار می‌رود از این بعد همه لپ‌تاپ‌های لنوو با این سری پردازنده‌های اینتل روانه بازار شوند.

نسل دوم لپ‌تاپ هیبریدی تینک‌پد X12 Detachable به نمایشگر با نسبت عکس ۳:۲ و محافظ گوریلا گلس تجهیزشده است. قوت این لپ‌تاپ را پردازنده Intel Core Ultra U فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ هیبریدی را می‌توان با حداکثر ۳۲‌ گیگابایت رم خواست داد. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به کیبورد با نور بعد‌عرصه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین مهم ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

ادامه مطلب
Ієрархія Посад Веб-розробників: Від Junior До Lead
آخرین مطالب

لپ‌تاپ تینک‌بوک ۱۴ نسل چهارم بدنه‌ای با ضخامت ۱۶.۸۵ میلی‌متر دارد و وزن آن مقداری بیشتر از ۱.۵۸ کیلوگرم است. نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ از نسبت عکس ۱۶:۱۰ منفعت می‌برد و تاچ‌پد آن نسبت به نسل قبلی ابعاد بزرگ‌تری دارد. این لپ‌تاپ این چنین با قلم تازه Magnetic Slim Pen روانه بازار می‌بشود.

لپ‌تاپ‌های لنوو

در کنار پردازنده‌های Core Ultra و دکمه اختصاصی کوپایلوت، لپ‌تاپ‌های تینک‌پد T14 و T16 به‌طوری ساخته شده‌اند که کاربر بتواند آن را تعمیر کند و ارتقا دهد. وب‌سایت iFixit به این لپ‌تاپ‌ها امتیاز تعمیرپذیری ۹.۳ از ۱۰ داده است.

ادامه مطلب
فضاپیمای یک شرکت خصوصی برای اولین بار بر ماه فرود آمد

قیمت لپ‌تاپ‌های تازه لنوو به شرح زیر است:

  • نسل پنجم تینک‌پد T14 از ۹۵۰ دلار
  • نسل سوم تینک‌پد T16 از ۱۲۲۰ دلار
  • نسل دوم تینک‌پد X12 از ۱۴۰۰ دلار
  • نسل چهارم تینک‌بوک ۱۴ دو در یک از ۱۱۷۰ دلار

لپ‌تاپ‌های بالا از ماه مارس و آوریل روانه بازار خواهند شد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها