اوپو عینک Air Glass 3 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی معارفه کرد + ویدیو

عینک هوشمند اوپو Air Glass 3


اوپو در کنگره جهانی موبایل عینک هوشمند Air Glass 3 را معارفه کرد. این عینک حقیقت افزوده (AR) یک دستیار صوتی دارد که بر پایه یک مدل زبانی بزرگ چینی به نام AndesGPT ساخته شده است. برای منفعت گیری از این عینک، باید آن را به تلفنهای اوپو متصل کرد. کاربران می‌توانند این عینک را با حسگرهای لمسی در کنار بدنه آن کنترل کنند.

بر پایه گزارش گیزموچاینا، Air Glass 3 XR تنها ۵۰ گرم وزن دارد و به‌نظر عینک راحتی می‌آید. جنس شیشه‌ها و قاب کیفیت بالایی دارد و ضریب ناکامی شیشه آن ۱.۷۰ است که دید راحتی را ضمانت می‌کند و اثری از حالت رنگین‌کمانی در شیشه‌ها نخواهید دید. حداکثر روشنایی این عینک تا ۱۰۰۰ نیت نیز می‌رسد و می‌توان تقریباً در هر نوری از آن منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
نقد سریال قضیه سه جسم (3Body Problem)_رنگو

عینک هوشمند اوپو Air Glass 3 XR

اوپو سومین نسخه از عینک‌های هوشمند خود را معارفه کرد که برای منفعت گیری از دستیار صوتی آن، باید از طریق تلفنهای اوپو به مدل هوش مصنوعی AndesGPT اوپو دسترسی اشکار کرد. این عینک، نمایشگر تماماً رنگی دارد و می‌توانید با آن محتواهای گوناگون را در لنزهایش مشاهده کنید.

عینک هوشمند Air Glass 3 دارای ابعاد ۱۶۴.۸۴ در ۱۶۴ در ۴۸.۴ میلی‌متر است. اوپو از یک آلیاژ منیزیم-لیتیوم برای قاب و یک ماده نایلون PA برای تکه شقیقه‌ها منفعت گیری می‌کند. اوپو این چنین تصمیم دارد لنزهای نوری و طبی سفارشی را برای افرادی که به آن‌ها نیاز دارند، اراعه دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
این ربات قبل از لبخندزدن شما، آن را تشخیص می‌دهد + ویدیو_رنگو

در کنار عملکردهای هوش مصنوعی، Air Glass 3 از قابلیت‌هایی همانند پخش موسیقی، تماس‌های صوتی، مشاهده عکس و اطلاعات گوناگون حمایتمی‌کند. اوپو می‌گوید ویژگی‌هایی همانند تله‌پرامتر (نمایش متن سخنرانی)، مسیریابی، تایمر، ترجمه و پیش‌نمایش سریع اطلاعات سلامتی و تناسب اندام را با آپدیت‌های نرم‌افزاری آتی اراعه خواهد کرد. این عینک از طریق اپلیکیشن Air Glass در سیستم‌عامل ColorOS 13 و بالاتر به تلفنهای اوپو متصل می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها